ler91 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvor laser man ned bot til cs?... og hvordal legger jag til d i spille?... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 til Steam kan du i hvertfall laste ned på catchgamer tror du må være medlem, men det tar ikke lang tid.. Mener å huske at "zbots"-mappa skal ligge i cstrike-mappa (er ikke helt sikker). Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ta og søke før du lager en ny tråd om dette... tror det er 20 tråder om akkurat dette før Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du vet, det er LOV å lese gjennom posten før du poster den. Og hvis du ikke ser noe galt. Så ville jeg ikke prioritert dataspill for å si det slik... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du vet, det er LOV å lese gjennom posten før du poster den. Og hvis du ikke ser noe galt. Så ville jeg ikke prioritert dataspill for å si det slik... 6062401[/snapback] En litt uheldig setningsdeling der vil jeg si (ja, i ditt innlegg). Så holder vi oss on topic. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du vet, det er LOV å lese gjennom posten før du poster den. Og hvis du ikke ser noe galt. Så ville jeg ikke prioritert dataspill for å si det slik... 6062401[/snapback] En litt uheldig setningsdeling der vil jeg si (ja, i ditt innlegg). Så holder vi oss on topic. 6065137[/snapback] Det er en liten forskjell på setningsoppbygninga og på å skrive halveis uforståelig sms-språk. Bare en reminder at det er lov til å skrive riktig, man haster ikke når man poster på et forum akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå