Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tror dere det blir lærerstreik i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som går på VK2. De får ikke fullført vitnemålet sitt på den vanlige måten, tror jeg.

6145691[/snapback]

Joda... hvis det er eksamen og det er streik står det at de blir fritatt.

 

Det er sånn slik at ikke lærerne kan bruke elevene som pressmidell og ødelegge for dem.

Lenke til kommentar

Hææ? Vil det ikke bli streik i Oslo da? Ifølge Dagbladets nyhetsoppslag. Jeg går på en sentral skole midt i Oslo Sentrum (Frogner). Derfor håper jeg det blir streik her, men kun før muntlig eksamen uti Juni. Vil gjerne ha standpunktskarakterene jeg har slitt for i løpet av våren. Julekarakteren kan jeg godt klare meg uten..

Lenke til kommentar
Hææ? Vil det ikke bli streik i Oslo da? Ifølge Dagbladets nyhetsoppslag. Jeg går på en sentral skole midt i Oslo Sentrum (Frogner). Derfor håper jeg det blir streik her, men kun før muntlig eksamen uti Juni. Vil gjerne ha standpunktskarakterene jeg har slitt for i løpet av våren. Julekarakteren kan jeg godt klare meg uten..

6147423[/snapback]

 

Du får standpunktkarakteren din.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Mer og mer forvirrende opplegg dette her. Utdanningsforbundet har lagt ut en liste over skoler i streik. Min skole står ikke der men enda skal 10 lærere her ut i streik...

6160122[/snapback]

 

Dette er fordi ikke alle lærerene på skolen din er organisert i Utdaningsforbundet, noen kan f.eks være organisert i Lektorlaget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...