Exici Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 HVem er det egentlig som ikke øsnker at det skal bli streik ?! Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 De som går på VK2. De får ikke fullført vitnemålet sitt på den vanlige måten, tror jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 De som går på VK2. De får ikke fullført vitnemålet sitt på den vanlige måten, tror jeg. 6145691[/snapback] Joda... hvis det er eksamen og det er streik står det at de blir fritatt. Det er sånn slik at ikke lærerne kan bruke elevene som pressmidell og ødelegge for dem. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hææ? Vil det ikke bli streik i Oslo da? Ifølge Dagbladets nyhetsoppslag. Jeg går på en sentral skole midt i Oslo Sentrum (Frogner). Derfor håper jeg det blir streik her, men kun før muntlig eksamen uti Juni. Vil gjerne ha standpunktskarakterene jeg har slitt for i løpet av våren. Julekarakteren kan jeg godt klare meg uten.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Ble ikke streik på riktig side av Mjøsa gitt.. Endret 21. mai 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hææ? Vil det ikke bli streik i Oslo da? Ifølge Dagbladets nyhetsoppslag. Jeg går på en sentral skole midt i Oslo Sentrum (Frogner). Derfor håper jeg det blir streik her, men kun før muntlig eksamen uti Juni. Vil gjerne ha standpunktskarakterene jeg har slitt for i løpet av våren. Julekarakteren kan jeg godt klare meg uten.. 6147423[/snapback] Du får standpunktkarakteren din. Goscinny Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For å si det sån: Vi elever taper ingen ting på denne streiken, uten om at det kanskje er en eksamen eller 2 vi slipper. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Går rykter om at det ikke blir streik. Stemmer dette? Goscinny Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Går rykter om at det ikke blir streik. Stemmer dette? Goscinny 6156768[/snapback] Vet ikke... er vel ikke endelig bestemt enda, men blir det så blir det fra onsdag av... Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Håper virkelig jeg slipper nynorsk skriftlig eksamen Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Off, jeg tror ikke min skole blir tatt ut, men jeg håper inderlig på det! Jeg trenger ikke eksamen for å forbedre karakterene mine, og jeg er rett og slett utrolig umotivert til å ha eksamen. Jeg trenger ferie nuh! Å, ferie, kom til meg du skjønne milde! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 På min skole i Fredrikstad, Østfold så en lærer at det mest sannsynlig blir streik. Men de vet jo ikke sikkert før onsdag. Læreren sa at situasjonen var såpass fastlåst at det ble det mest sannsynlig. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen ganger er det greit at ikke alle lærerne mine er i Utdaningsforbundet. Nito som min kontaktlærer er i, er tatt ut i streik fra og med onsdag. Det vil si at jeg har 14 timer "fri" pr uke så lenge streiken varer. (En hel dag + noen enkelttimer) Lenke til kommentar
Sycosis Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 håper streiken blir kortvarig isåfall.. fri er digg som **** men 0 i elektronikk pga. "mangel av dokumentasjon" (rapporter) som skulle leveres inn før skoleslutt er ikke kult.. *trenger tid* Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 De skal snakke om det på God Morgen, Norge om 5 minutter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Mer og mer forvirrende opplegg dette her. Utdanningsforbundet har lagt ut en liste over skoler i streik. Min skole står ikke der men enda skal 10 lærere her ut i streik... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fordi om lærere har fri vil det ikke si at elevene har fri, de skal jobbe med arbeidsoppgaver. Får høre når jeg kommer på jobb i morgen om det blir streik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=117259 Vet noen noe mer om hvilke skoler dette gjelder? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Mer og mer forvirrende opplegg dette her. Utdanningsforbundet har lagt ut en liste over skoler i streik. Min skole står ikke der men enda skal 10 lærere her ut i streik... 6160122[/snapback] Dette er fordi ikke alle lærerene på skolen din er organisert i Utdaningsforbundet, noen kan f.eks være organisert i Lektorlaget Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Mer og mer forvirrende opplegg dette her. Utdanningsforbundet har lagt ut en liste over skoler i streik. Min skole står ikke der men enda skal 10 lærere her ut i streik... 6160122[/snapback] Hvor er denne listen? Har noen en link? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå