hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg VET hva som skjer, men ønsker ikke å fortelle til dere andre.. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg VET hva som skjer, men ønsker ikke å fortelle til dere andre.. 6057215[/snapback] Hvordan vet du det? Fortelle Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kjenner 3 lærere utenom skolen, u know.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Noen tanker rundt dette? 6055648[/snapback] Jeg håper iallfall det blir det Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har pratet med et par lærere UTENOM skolen. De sier at det er stor sannsynlighet for at det blir streik. ThePatriot: Jeg tviler litt på at de du kjenner kan være HEEEELT sikre, hvis de ikke har en søster som kjenner en kar som har en nabo som er bestefaren til en høyt opp i systemet da, selvsagt! Hehe.. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Er nok riktig det du sier.. Men jeg har nok rett du.. Vent til ca. 24. mai, så skal du se.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvis det blir streik, blir det da over hele landet? Og gjelder dette også for vgs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 En skikkelig streik før sommerferien har jeg ønsket meg så lenge jeg har gått på skole. Hadde vært topp å avslutte tolv års skolegang med en slik! Karakterer og slikt får man vel alltids en ordning på. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Håper også at det blir en langvarie streik. Alle lærerne jeg har spurt om de tror det blir streik, sier JA. Så da er det bare å håpe på at streiken ble landsdekkene (iallefall at Dalane VGS blir tatt ut) og at den blir langvarie (fra 24. mai og ut skoleåret). Det hadde vært fint! Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Håper indelig det blir streik. Er dritt lei av skolen nå Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 STREIK fører til at det blir første og siste gang for oss å ha 3måneder skoleferie Lenke til kommentar
abrj Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Mener å erindre og ha sett en plass at eksamen skulle kjøres som normalt ved en streik, da eksamensavviklingen ikke var avhengig av lærere. Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Mener å erindre og ha sett en plass at eksamen skulle kjøres som normalt ved en streik, da eksamensavviklingen ikke var avhengig av lærere. 6060700[/snapback] Mener også å ha lest dette. Men prøvene vil ikke bli rettet så lenge lærerne er i streik. Muntlig eksamen vil heller ikke bli gjennomført dersom lærerene fremdeles er i streik. Jeg leste dette i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=573759&hl=Streik Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvis det blir streik under eksamenstid får vi enten eksamen uavhengig av dem eller så får vi slippe eksamen. Jeg vil tro det blir streik (også på vgs), men sikkert ikke i hele landet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Om det blir streik, kan det bli aktuelt å få standpunktkarakterene satt lik julekarakterene. yay for streik? dont think so Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Mye mulig det blir streik. En del lærere mener i alle fall at lønningene deres ikke har holdt tritt med den generelle lønnsveksten i Norge de siste årene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Digg uansett om det blir streik eller ikke, skolen vår har bestemt at karakteren skal være satt den 23 mai:D Så det blir 1mnd uten karakterer! Lenke til kommentar
KurtM Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Håper også at det blir en langvarie streik. Alle lærerne jeg har spurt om de tror det blir streik, sier JA. Så da er det bare å håpe på at streiken ble landsdekkene (iallefall at Dalane VGS blir tatt ut) og at den blir langvarie (fra 24. mai og ut skoleåret). Det hadde vært fint! 6060675[/snapback] Dalane VGS står nok langt bak i køen Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tviler VELDIG sterkt på at det blir streik. Partene kommer alltid fram til en løsning i siste liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå