Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimme Suzuki smx/rmx


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg en rmx eller smx snart siden tempo corevetten begynner å bli alt for treg :dontgetit:

Men så tenkte jeg å montere effektanlegg, større dyse og powerfilter, men vil jeg da få mopeden opp i 85-90km/t?

Kan man montere turtals sperre på smx/rmx? som feks denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Har dette nå

Suzuki RMX 2002mod: Airsal 48mm, 21mm Dellorto, Kundo trim reeds, MetraKit effektanlegg, men sliter med dårlig bunndrag....når jeg får opp turtallet drar den som f***

Noen tips om hva jeg kan gjøre for å få opp bunndraget? :)

Endret av B.H.H
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal kjøpe meg en rmx eller smx snart  siden tempo corevetten begynner å bli alt for treg :dontgetit:

Men så tenkte jeg å montere effektanlegg, større dyse og powerfilter, men vil jeg da få mopeden opp i 85-90km/t?

Kan man montere turtals sperre på smx/rmx? som feks denne?

6055387[/snapback]

 

Jeg og en kompis satt på et kundo effektanlegg og nå gjør den 120 i nedoverbakke.. 90-100 på sletta :thumbup::innocent::thumbup:

 

Edit : det er en suzuki rmx 2004 mod

Endret av royhansen
Lenke til kommentar

Får den i ca.100km/t på flata med 15/50 drev....

Var en kamerat som sa at den går bedre vist jeg setter på annen veiv. er det sant?

 

Har foressten 92dyse på dette: Airsal 48mm, 21mm Dellorto, Kundo trim reeds, MetraKit effektanlegg og powerfilter

 

Virker som om den er litt for stor, har bestillt 90dyse

Endret av B.H.H
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg skal kjøpe meg en rmx eller smx snart  siden tempo corevetten begynner å bli alt for treg :dontgetit:

Men så tenkte jeg å montere effektanlegg, større dyse og powerfilter, men vil jeg da få mopeden opp i 85-90km/t?

Kan man montere turtals sperre på smx/rmx? som feks denne?

6055387[/snapback]

 

Jeg og en kompis satt på et kundo effektanlegg og nå gjør den 120 i nedoverbakke.. 90-100 på sletta :thumbup::innocent::thumbup:

 

Edit : det er en suzuki rmx 2004 mod

6384499[/snapback]

 

Det er det sammen som min gjør med syl, gasser, effektanlegg og powerfilter :hmm:

Lenke til kommentar
Altså, ikke hør på dem kjøtthuene som sier de får mopeden sin opp i 130, uten noe annet trim enn effekt potte

 

 

en kamerat, med RX har bytta til 15drev foran, han bare "Den har litt dårlig aks, men den gjør 130+++ da !  "

 

flisa han på 3-4gir elr ? 95km/t

6393164[/snapback]

 

Akkurat det samme sier en kamerat av meg også, han har tatt ut plomba i gpr`n sin og satt på større framdrev. Og han påstår at den gjør 130 :p Helt idiotisk.

Lenke til kommentar

jeg hadde en derbi gpr som gjorde 150-160 på flata, hadde 18hk sylinder trim veiv trimpotte trimforgasser dreving og alt var trim mopeden var halvveis hjemmelaga:S

 

 

men du får en moped til og gå fint i 80 med bare efektanlegg en i klassen kjører smx med efektanlegg og den gjør 80 og er passe sterk.!

Lenke til kommentar
jeg hadde en derbi gpr som gjorde 150-160 på flata, hadde 18hk sylinder trim veiv trimpotte trimforgasser dreving og alt var trim  mopeden var halvveis hjemmelaga:S

 

 

men du får en moped til og gå fint i 80 med bare efektanlegg en i klassen kjører smx med efektanlegg og den gjør 80 og er passe sterk.!

6397767[/snapback]

 

Det skal jeg ha på film ellers så er det bare bullshit ass :nei:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Får den i ca.100km/t på flata med 15/50 drev....

Var en kamerat som sa at den går bedre vist jeg setter på annen veiv. er det sant?

 

Har foressten 92dyse på dette: Airsal 48mm, 21mm Dellorto, Kundo trim reeds, MetraKit effektanlegg og powerfilter

 

Virker som om den er litt for stor, har bestillt 90dyse

6390431[/snapback]

 

NEI trimveiv eller ikke hakke noe å si, er bare det at om du kjører med trimsylinder (må) du ha "trimveiv" det denne veiva gjør er at den tåler mere rpm altså omdreininger sånn så den ikke skjærer seg. men øker ikke hatighet eller effekt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...