Martin-sama Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) I går bestilte jeg meg Logitech Z-5500 og kan ikke vente med å prøve det. Nå trenger jeg bare en advanced scart kabel med optisk lydutgang til xbox 360. Fant en side som solgte den, men synes den var veldig billig .. Noen som vet? Er jo trossalt bilde av den originale microsoft kabelen. Vil ikke ha noe Joytech... Håper noen kan hjelpe meg! Vil prøve høytalerene med en gang jeg får dem! EDIT: Beklager at det ikek var link... Finner faktisk ikke den siden jeg var på.. Men her er en side med kabler til 360, hvilke kabler har optisk lydutgang og er av bra kvalitet? Spillpriser Endret 7. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
juul Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vanskelig å si siden du ikke har en link til butikken. Kjøpte min på Computer City for 249,- Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Den originale kabelen har jo en optisk utgang? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Joytech har klart seg ok på alle kabler i standard PAL og NTSC oppløsning. Ved HDTV-signaler i 720p og 1080i, er ikke joytech bra nok. Kjøpte selv Joytech sin Advanced RGB scart med optisk utgang og kabel, og den fungerer 100%. (Men hold deg unna Joytech i HD-oppløsninger.) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Ok, har ikke HDTV, men noen venner har det. Og det tar vel ikke så langt tid før det bli det hjemme heller. Så jeg tror jeg vil ha en som kan vise et bra HD-signal! Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Den originale kabelen har jo en optisk utgang? 6056906[/snapback] Core for teh win. Evt. crap. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Men det er ingen scartkabler som kan vise HD-oppløsning. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 nei, da må du over på komponent-kabel eller VGA-kabel, og slike inngang har du sannsynligvis ikke på ditt tv. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jo, advanced scart kabel har da en liten bryter på siden, der man kan velge mellom HDTV og TV? Eller er det en annen? Endret 8. mai 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jo, advanced scart kabel har da en liten bryter på siden, der man kan velge mellom HDTV og TV? Eller er det en annen? 6062119[/snapback] Det er component. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå