magua Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg har en liten problem, min gammel hovedkort en abit nf7-s v2.0 er nå helt dødt. "Mea culpa" ettersom jeg flasha den med bios oppdatering til nf7 v1.2 kortet NF7_28.BIN. Og som sagt er nå hovedkortet helt dødt, altså det lyser med du for ingen POST... nada. Spørsmålet mitt, finnes det noen butikker eller noen som kunne fikse bios brikken for meg er i Norge? Helts i Oslo. Takker! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Har du floppy? Prøv å sette i en diskett. Hvis det er aktivitet på diskettstasjonen men maskinen ennå virker død, er det mulig du kan lage en bootbar floppy med riktig BIOS på en annen maskin og hente den tilbake fra de døde på denne måten. Endret 7. mai 2006 av qwert Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Netshop har reinstallert ei brikke for meg, du kan jo maile de og høre.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 samma skjedde til meg, jeg bare maila ABIT og forklarte situasjonen. 5 dager senere lå en ny BIOS chip i en konvolutt i postkassa mi. funker fint nå Lenke til kommentar
magua Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hei igjen! Tusen takk for tipsene, skal sende en email til abit og netshop å se hva de svarer. Lenke til kommentar
magua Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg skulle bare si ifra jeg fikk endelig hjelp fra Komplett, fikk tilsent en nytt bios brikke uten å betale en øre. Endret 18. mai 2006 av magua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå