Athlon Power Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Leste testen av nokia 7650 og syntes det hørte vel og bra ut men er denne telefonen så bra som gutta i amobli skal ha det til? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja jeg vet det er feil forum men tenkte at forumet her har mer brukere en amobils forum i og jmed at amobil akkurat har startet opp Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Så noen med formening om Nokia 7650? Lenke til kommentar
Arcader Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 fullpakket med kurante funksjoner stortfargedisplay, enkel å betjene grei pris: underkant av 5k uten/abb nov-02 men: litt stor og tung, + en "etterfølger" kommer snart arcader Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 For de som ikke har fått med seg det, er Amobil og Hardware.no's forum det samme... :wink: Sånn ellers er 7650 en telefon folk har svært forskjellige meninger om. Vår tester digget den, som mange andre, mens andre omtaler den som en stygg klump av en telefon. Det spørs nesten hva du vektlegger. Den forrige diskusjonen om karakteren til 7650 utviklet seg til en flamewar av dimensjoner, du kan jo ta en titt på: http://forum.amobil.no/viewtopic.php?topic...m=19&replies=39 Lenke til kommentar
Arcader Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 uansett hva man mener er best og kanskje da kjøper, tar det ikke lang tid før nye og bedre mobiler kommer i hylla. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ikke glem at Nokia telefoner er for de som ikke vet bedre! Det er nesten alltid feil på dem (i over 50% av tilfellene), og folk lar seg lure til å tro at det er kun 1 års reklamasjonsrett på dem. Dessuten tror jeg ikke at det finnes en telefon som har høyere prosent med fukt-kader en Nokia-telefoner. Det er vel på tide at de finner på en ny unskyldning til å ikke reparere / bytte telefoner nå, alle har gjennomskuet dem Dessuten, når du får en såkaldt ny / byttetelefon når de har gitt opp å reparere din gamle, så er dette en brukt telefon, som de har forsøkt å rette feil på. Legg merke til at IMEI-koden din er flyttet over til den nye, om du får en ny en. Uff, Nei Ericsson er bra, men om du klarer deg uten IR port og Bluetooth, så vil jeg anbefale en Samsung, f.eks. en SGH-T100, den er skikkelig tøff! Ta en titt på: http://www.cool.no/artikler/sgh-t100.htm Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 En venn kjøpte 7650 og displayet gikk til helv**e etter en uke... Så etter reparasjonen hang den seg opp hver gang han fikk en melding... Som vanlig er det nok en del feil på den.... Lenke til kommentar
CelT Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg har en slik og har ikke hatt ett eneste problem, men jeg har hørt at det er et problem med at den skrur seg av unødvendig og at den tuller seg om du bruker opp allt minnet i telefonen. Men det er allerede ute programvare oppgraderinger som fikser dette problemet vistnok uten at jeg har tatt den oppgraderingen. Har ikke hørt at displayet er et typisk problem men det kan vel skje med en hvilken som helst telefon. Når også meldingene skaper problemer etter reparasjon så burde han be om en ny telefon kanskje? eller aller minst oppgradere programvaren men det gjorde de gjerne i forbindelse med første reperasjon (om han mast hele kontaktlisten sin osv så oppgraderte de nok). Jeg mener at 7650 er en bra telefon men det er ikke en telefon for hvem som helst men kanskje personer som ønsker litt annen funksjonalitet fra sin telefon? For de fleste vil nok 6610 eller 7210 passe bedre tenker jeg :smile: - Kristian - [ Denne Melding var redigert av: CelT på 2002-11-25 11:06 ] Lenke til kommentar
smurt Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Vil bare nevne at: Like etter at 7650 begynte å komme i butikkene startet Nokia med å reklamere for 3650(tror den heter det)den som skal overta etter 7650. Hvorfor?????? Fordi at 7650 er full av mangler og feil. Det heter seg at den har bluetooth. Dette er jo forsåvidt riktig. Den støtter bluetooth data men ikke bluetooth tale. Bluetooth händsfree funker ikke. Til info Lenke til kommentar
CelT Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Nå ble ikke 3650 annonsert før et par måneder etter at 7650 kom på markedet men så klart det er utvikling. Så snart 3650 er på markedet vil nok Nokia også annonsere sin arvtaker. Men, det stemmer at 7650 bare støtter data i sin blåtann så blåtann-handsfree fungerer ikke særlig bra. Det er jo en seriøs ulempe for de som er avhengig av slikt. 3650 støtter lyd over blåtann, i tillegg til at den har spor for MMC minnekort for utvidelser, og har en utvidet Java støtte. Så, en telefon som er forbedret der 7650 har sine svakheter. Men telefonen er beregnet på fjortismarkedet, forstå det den som kan :-/ I tillegg er den jo ikke akkurat pen da, og enda større enn 7650. Det mest negative med 7650 som jeg ser er dårlig batterikapasitet. Eller dvs batteriet er greit men forbruker er høyt, trolig pga den store skjermen og minnet i telefonen, samt en kjappere prosessor enn de fleste andre telefoner. Min telefon varer 3-5 dager etter bruk, og det synes jeg er dårlig. - Kristian - Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har hatt 7650 nå i en 3 - 4 mnd (how time flies). Den har krasjet engang tror jeg. Den har dårlig batterikapasitet, men utenom det......beste mobilen jeg noensinne har hatt!!! Jeg kan anbefale den på det sterkeste. Men da må du bruke den og. Om du bare skal SMSe, og ringe så blås i det. Men har du en genuin interesse for å instalere litt programmer/spill/chat, og feks har en jobb hvor du bruker outlook eller notes kalender..så kan denne mobilen virkelig berike hverdagen din. Jeg kjøpte MSI bluetooth USB pen fra komplett. Denne er et must for å instalere software og synce mot kalender. Det gjør telefonen mye mer anvennelig og verdifult som et verktøy. ..og ang dette med Nokia og dårlig mobiler. Når du har en så stor markedsandell som Nokia, er det veldig naturlig at de har en høy feilprosent. Men et spm som INGEN stiller......er hvordan vi som forbrukere behandler mobilene. Jeg har hatt en 7 - 8 Nokiaer siden 1997...og jeg har til dags dato ikke hatt en av de gå i stykker eller måtte sendes på service. En mobil er ikke et nøkkelknippe..det er hightech fin elektronik, og må behandles deretter!!! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå