Nonsens Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Altså sånne store bannere på bygg og sånt Synes Sony sine var ganske tøffe - kanskje 'Play Beyond...' er det nye slagordet deres? http://www.jeux-france.com/news15630_e3-20...res-photos.html Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Altså sånne store bannere på bygg og sånt Synes Sony sine var ganske tøffe - kanskje 'Play Beyond...' er det nye slagordet deres? http://www.jeux-france.com/news15630_e3-20...res-photos.html 6055159[/snapback] Ja plakatene til Sony er veldig stilige. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Ingen Link i trappenen i år nei, den var jo så fin Ikke lenge igjen nå, blir nok råeste E3 på lenge! EDIT: Nei, dette var en annen trapp dette. Den Link (Zelda) hadde i fjor var mye større. Kanskje det er håp alikevel Endret 7. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Stilige plakater til PS3. Er enig med TCi at dette blir nok den feteste E3 på veldig lenge. Bare utrolig skuffende at Sony ikke har noen spillbare konsoller på gulvet. Håper uansett vi får se noe gameplay fra den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sony sine plakater var stilige, ser ut til at de satser hardt i år, da de iallefall var ganske så godt representert på de bildene iallefall. Gleder meg stort til å se gameplayvideoer fra både PS3 og Wii. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sonys plakater er jo intet annet enn et bastardisert barn av postmodernisme og hyperkommersiell "X-treme advertising". Kan ikke si meg nevneverdig imponert.. Men på den annen side har jeg vel egentlig aldri blitt særlig imponert over hverken konsoll- eller spillreklamer. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har Sony kjøpt hele E3, eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Steike ta den trappa der var noe av det råeste eg har sett Sony ser ut til å promotere hardt ja. Gleder meg hysterisk mye til Sony konferansen i morra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Korleis har dei laga den illustrasjonen på trappa egentlig? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Korleis har dei laga den illustrasjonen på trappa egentlig? 6056622[/snapback] Papir, saks og lim Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Han i grønt foran Link-trappa hadde vært perfekt som Link i filmatiseringen av Zelda-spillene dersom han hadde vært kortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå