kolas Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei.. Jeg driver å bygger meg en kasse og lurer på om det gjør noe å henge hovedkortet oppned, altså etter "taket i kabinettet"... Er dette skadelig for HK? Takker for svar Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 om jeg forstår deg rett, så vil du ha bakkontakte opp. vil ikke si at dette er skadelig. eller mener du hengende vannrett? isåfall vil jeg anbefale en lett cpukjøler... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 dersom du skrur kortet veldig godt fast i taket.. så skulle det vel ikke være så strt problem. Men husk som Bartex sier, at f.eks zalman kobber kjølere veier >1KG.. så det kan bli stress på PCB til hovedkoret. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har du en stor kjøler, burde du revurdere den løsningen, eller lage et oppheng for den/dem. Ellers ser jeg ikkenoe problem med det, bare husk å fest godt, som det sies oppi her --------- Nå som det er sagt.. Du kunne vel ikke lagt opp noen skisser av kassa du bygger?^^ Lenke til kommentar
kolas Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Skal se om jeg får opp de jeg har lagd i Sketchup Det er ei relativt lita kasse til et Micro-ATX kort.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hmm. er litt usikker på det. men harikke masse greie på sånt heller da men det burte vel gå hvis du bruker mange skruer(alle) og skrur de godt. og ikke har alt får mye. (feks. tunge kjøleere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå