hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Oy alle sammen! Kom hjem fra fest nå, og tenkte at jeg trenger noen oppskrifter på gode drinker! Ønsker derfor at dere poster forslag her, hadde vært ordentlig kult altså... Noen gode? Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Strawberry daccery NamNam (for oppskrift: Google it) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det eksisterer vel allerede en lignende tråd, dog jeg er ikke kar om å finne den for øyeblikket. Men den er der ute et sted. Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Strawberry daccery NamNam (for oppskrift: Google it) 6055090[/snapback] Enig, konge! Sommerdrink! Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Det eksisterer vel allerede en lignende tråd, dog jeg er ikke kar om å finne den for øyeblikket. Men den er der ute et sted. 6055121[/snapback] Åja. Ikke vært festbrems nå. Det er sommer og sol ute! Lenke til kommentar
hdanielsen64 Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Ingen gode sommerdrinker på lager her, hva er dette for noe? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Malibu, is og kirsebær(!)juice. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Drink? sommer og utepils Ellers kan du jo alltids dra nasjonal drikken til oss trønderne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå