Firesky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) ok, situasjonen min er slik, jeg bestilte et hovedkort fra pcutstyr.no og fikk det innen en rimelig tid (litt under ei uke) så viste det seg at det var defekt da jeg fikk det og jeg sendte det inn på garanti, nå har det gått over en måned siden jeg sendte det inn jeg ringte mandag 24april å hørte hvordan det sto ann med kortet og når dem skulle bli ferdig, joda dem skulle sjekke det og sende det iløpet av uka. så ringer jeg igjen tirsdag uka etter (2mai) og hørte igjen siden jeg ikke har hørt noe og det ikke står noe på kontoen min på siden dems at det har skjedd noe, nei dem skulle sjekke det og sende det iløpet av uka. ja, netopp det samme som dem sa forige uke... så jeg sier det at dette ble sagt forige uke og det har enda ikke skjedd noe og jeg begynner og bli en smule irritert pga den lange tiden og at dem ikke holder det dem lover osv... men det kunne han ikke helt forstå osv så vi avtalte at en av folka litt høyere opp skulle ringe samme dagen når han var tilgjengelig. et par timer etter ringer det en å sier at han beklager det som ble sagt for ei uke siden og at det ikke stemte osv men at det sansynligvis ble sendt på torsdagen (4mai). jeg sjekket kontoen på torsdag og fredag men ingen endringer. jeg sjekket netopp nå og fant ut dem ikke selger det kortet lenger, så det jeg lurer på hvis dem nå sender dette denne uke som kommer vil dem sende meg et random kort i ca samme prisklassen eller må jeg si at jeg vil ha et annet kort? og går det ann å si jeg ikke vil ha det kortet og heller få det på angrefristen? det har gått over 2 uker nå pga den lange tiden dem har brukt på denne garantisaken, men det var under 2 uker etter jeg motok kortet at jeg sendte det, vil jeg alikavell få det på angrefristen da? og hvordan fungerer dette med tilbake betaling? kan jeg bare oppgi et konto nummer og be dem overføre til det? og hva gjør jeg om dem fortsetter på denne måten og somler videre? begynner å bli mektig irritert på de folka nå Endret 7. mai 2006 av Firesky Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg bestilte også TVkort fra PCutstyr og var ikke så sinnsykt fornøyd med servicen. Dyrt var det også. Momsen skulle legges på 3-4 dager etter jeg hadde bestilt, og da ventet de til momsen var lagt på før de sendte, så det måtte jeg jammen betale.. Vet ikke hva du kan gjøre, men med tilbakebetaling vil du få ett brev som du kan heve i banken mest sannsynlig. Det fikk jeg av PSData da en kjøler ikke passet på hovedkortet. Sånn BBS brev eller hva det nå heter .. Vet ikke om de bruker som løsning og overføre på konto, noe jeg tviler sterkt på. Men iallefall så kan jo brevet heves i banken og overføres rett på din konto. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Aldri hatt problemer jeg med bestilinger, men derimot går det tid og få garanti på defect vare. Jeg venter ennda på mitt blåtann adapter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå