lowlyric Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) feilbeskjeden jeg får i hendelseslisten er at "Driveren ati2dvag for display-enheten \Device\Video0 satt fast i en uendelig sløyfe. Dette tyder vanligvis på et problem med selve enheten eller med enhetsdriveren som programmerer maskinvaren på uriktig måte. Kontakt maskinvareforhandleren for å få eventuelle driveroppdateringer." er det noen som har en løsning på dette problemet? utrolig irriterende når man prøver å spille.. har et powercolor x1800xl kort har også prøvd samtlige drivere... og har nyeste directx mvh lowlyric Endret 7. mai 2006 av lowlyric Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 har du ajjurat installert skjermkortet, eller er dette noe som plutselig har kommet? har du sjekket temperaturer på skjermkortet? har du mulighet, eller det er på tide, så kan du jo prøve å formatere, det er alt jeg kommer på nå... Lenke til kommentar
lowlyric Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 har formatert flere ganger, har hatt skjermkortet en god stund og problemet har vært der siden jeg satt inn skjermkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå