Gå til innhold

Ninja eller hva?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hvis jeg og en rogue i guildet danner et dm east party, så i mangel av healer så logger jeg min imba prest. Så stikker vi til dm east og det dropper rapidity. Skal jeg da la den gå til roguen? Selv om det er min alt som gjør at vi kan faktisk stikke til dm east? Har ikke jeg med min alt like stor rett å rolle need på den som roguen?

Ser ikke helt din tankegang...

Men at roguen som needed recipen logget av og Alf charen var i AH beviser enda ikke at Alf er alten til roguen. Kan være tilfeldig. Jeg hadde ikke dømt han på grunnlag av det beviset.

6059395[/snapback]

Nå roller jo faktisk trådstarter greed i den tro at slike items var ffa, og roguen velger need rett etterpå og beholder den selv om trådstarter uttrykker misnøye over hva som skjedde etterpå. I tillegg har jo alten til trådstarter alchemy og burde kunne ha rolla og tatt den hvis vi godtar roguen sin loot-metode.

Lenke til kommentar
Så hvis jeg og en rogue i guildet danner et dm east party, så i mangel av healer så logger jeg min imba prest. Så stikker vi til dm east og det dropper rapidity. Skal jeg da la den gå til roguen? Selv om det er min alt som gjør at vi kan faktisk stikke til dm east? Har ikke jeg med min alt like stor rett å rolle need på den som roguen?

Nei vil jeg si, ikke uten å avtale på forhånd. Her var det 4 stykker som gikk bak ryggen min. Har forresten opplevd noe litt lignende morsomt for min del før. Jeg stakk til UBRS og når vi har kommet til Drakki dropper Flask of Titans recipen, den blir ninjaet, noen minutter etterpå er den på AH til 3g buyout. Kjøper den. Selges for 1100g dagen etterpå :cool:

Lenke til kommentar

Ettersom Radhoo her prater om et guild run vet alle at han spiller Hunter som main (nevnt i tidligere poster) og når han da går med sin prest for å hjelpe party komme seg gjennom er det vell en selfølge at han skal få lov rolle need på Libram of Rapidity etter min mening.

Lenke til kommentar

Ninjalooter helt klart.

Need til en alt snakk om tull.

(hadde det vært guild run og avtalt, ja da er det greit)

Uansett om han beholdt den, eller solgte på AH er for meg Ninja, når man tar å bruker Need i en pug til en alt.

PUG = Greed på alle items som ikke er klasse bassert loot.

Lenke til kommentar

Nei vil jeg si, ikke uten å avtale på forhånd. Her var det 4 stykker som gikk bak ryggen min. Har forresten opplevd noe litt lignende morsomt for min del før. Jeg stakk til UBRS og når vi har kommet til Drakki dropper Flask of Titans recipen, den blir ninjaet, noen minutter etterpå er den på AH til 3g buyout. Kjøper den. Selges for 1100g dagen etterpå :cool:

6060097[/snapback]

litt flaks? :p

Lenke til kommentar

Er dere stokk dumme eller? Et drittguild som tror de kan overkjøre hvem de vil bare fordi at de har flertal i gruppen. Maken til tullinger.

Jeg venter alltid til sist med å rolle når jeg er en av de få som er med på slike instancer. Når det er en overvekt av folk fra et guild er de ofte litt mindre brydd med om en guildmate tilfeldigvis stjeler noe.

Lenke til kommentar
Skjønner at du føler deg snytt. Men det var helt ærlig gjort mellom oss andre

Haloooen? Sier seg selv at dette er ninja på sitt værste...

Man skal bli enig med hele gruppa, ikke bare 4, men _5_ om det er ei 5 mannsgruppe.

Og man skal ikke neede til alts, om dette ikke er avtalt fra starten. Og dette er det _partyleader_ som bestemmer!

Men hvor lang tid tok det fra dere var ferdige, til roguen logget av, og alf kom inn og putta potionen på AH?

Tar jo tross alt en time å sende ting (utenom penger) til andre...

Lenke til kommentar

Men hvor lang tid tok det fra dere var ferdige, til roguen logget av, og alf kom inn og putta potionen på AH?

6087195[/snapback]

Ah, ok - du har ikke funnet trade-vinduet ennå :!:

Lenke til kommentar

"Så hvis jeg og en rogue i guildet danner et dm east party, så i mangel av healer så logger jeg min imba prest. Så stikker vi til dm east og det dropper rapidity. Skal jeg da la den gå til roguen? Selv om det er min alt som gjør at vi kan faktisk stikke til dm east? Har ikke jeg med min alt like stor rett å rolle need på den som roguen?"

Såklart ikke.......

Lenke til kommentar

6087195[/snapback]

6087272[/snapback]

Det er litt vanskelig å trade med seg selv, er det ikke ?

Trådstarter: Jeg ikke sett noe bevis for at roguen og "alf" er en og samme person. Så hvordan dro du den konklusjonen ?

Lenke til kommentar

6087195[/snapback]

6087272[/snapback]

Det er litt vanskelig å trade med seg selv, er det ikke ?

Trådstarter: Jeg ikke sett noe bevis for at roguen og "alf" er en og samme person. Så hvordan dro du den konklusjonen ?

6089067[/snapback]

Jeg sto og refresha AH med engang runnet var ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...