Gå til innhold

Ninja eller hva?

Anbefalte innlegg

Hvis dere ser på "beviset" at det er roguen som har lagt ut den på AH, så holder det ikke mål. På AH så er det en ved navn Alf som har lagt den ut og han som vant het kimikaze. At kimikaze oppholdt seg på AH imens tyder kun på at han browset AH. Alt er jo kun løse beskyldninger. Men hvis alf er alten til kimikaze så er det noe helt annet. Men da må du bevise at det er faktisk alten til kimikaze.

Need rolling for alts spørs helt etter situasjonen. Hvis jeg er med i DM east og de trenger preste alten min enn min hunter main, så roller jeg lett på rapidity. Hvorfor? Min hunter trenger den og de har ikke klart å gjort dm east uten meg. Ting jeg roller på til alts er oppskrifter som er boe og librams. Gear kun hvis alle andre har greed og det er greit at jeg roller for alts. Men så raider jeg kun med guildet mitt og sjeldent med pogs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel du trengte vel ikke denne oppskriften selv heller, og var som du sier mye mer ute etter beaststalker, som du også fikk.

Om handlingen til de andre er rettferdig kan jo helt klart diskuteres, men jeg syns ikke du skal henge deg for mye opp i det. Du fikk det du egentlig var ute etter, så det var jo et vellykket run for deg.

Lenke til kommentar
Vel du trengte vel ikke denne oppskriften selv heller, og var som du sier mye mer ute etter beaststalker, som du også fikk.

Om handlingen til de andre er rettferdig kan jo helt klart diskuteres, men jeg syns ikke du skal henge deg for mye opp i det. Du fikk det du egentlig var ute etter, så det var jo et vellykket run for deg.

6056148[/snapback]

Men hadde alle greed rollet slik det egentlig burde blitt gjort, hadde han kunnet komt ut av instancen med Beaststalker Gloves OG recepien :D

Neida, men synest dette var råttent gjort ovenfor den eneste i gruppa som ikke kjente noen av de andre, og da i tillegg var group leader. Det aller første som skulle blitt gjort var at den som ikke var i guilden med de andre [ group leader ] fikk vite om dette.

Er jo bare snakk om normal 'folkeskikk' imo :)

Lenke til kommentar
Men hadde alle greed rollet slik det egentlig burde blitt gjort, hadde han kunnet komt ut av instancen med Beaststalker Gloves OG recepien  :D

Neida, men synest dette var råttent gjort ovenfor den eneste i gruppa som ikke kjente noen av de andre, og da i tillegg var group leader. Det aller første som skulle blitt gjort var at den som ikke var i guilden med de andre [ group leader ] fikk vite om dette.

Er jo bare snakk om normal 'folkeskikk' imo  :)

6056178[/snapback]

Helt klart at det ikke var rettferdig, men skal man la alle slike tilfeller gå innpå en vil spillopplevelsen bli dårligere enn den trenger å være.

Lenke til kommentar

6056148[/snapback]

Men hadde alle greed rollet slik det egentlig burde blitt gjort, hadde han kunnet komt ut av instancen med Beaststalker Gloves OG recepien :D

Er jo bare snakk om normal 'folkeskikk' imo :)

6056178[/snapback]

Alle kunne jo bare needrolla, første jeg gjør når slikt dropper er å trykke "Need". På den måten vet jeg at ingen kan ninja den siden resten av gruppe også trykker need når de ser meg gjøre det.

Lenke til kommentar

Hadde dette skjedd uten mitt samtykke, så hadde jeg blitt dritforbanna, og deretter kontakta Guildmaster og fortalt hva slalgs buisness de gutta styrer med... Slike ting burde ikke forekomme, og det gir ett dårlig bilde utad for guildet.

BoE-items som ingen av de tilstede trenger, skal det rulles greed på. HVIS den som vinner den, har en character som trenger den, så er han fri til å gjøre hva han vil med den. MEN, ALLE skal rulle GREED hvis man ikke trenger det til den charactern som er tilstede når itemen dropper. END OF STORY! Alle de som mener noe annet, please si i fra, sånn at andre SLIPPER å spille med dere, for det er vi IKKE interessert i.

/end

Lenke til kommentar

Minner meg om en episode jeg hadde med presten. En fyr jeg halveis kjenne spør om jeg blir med å farme DM East. Det var et guild run men pga det var kl 3 om natta så måtte presten stikke og det var ingen andre prester online i guildet. Jeg ble med og da vi går inn i instancen så sier dem at jeg desverre må passe på alle bøker siden de trenger det til guildet (med mindre priest book droppa selvsagt). Svarte bare at siden det var bop så kom jeg til å neede hvis dem needa, de ville jo ha en 80% sjangse for å vinne boka uansett.

Lenke til kommentar
Hadde dette skjedd uten mitt samtykke, så hadde jeg blitt dritforbanna, og deretter kontakta Guildmaster og fortalt hva slalgs buisness de gutta styrer med... Slike ting burde ikke forekomme, og det gir ett dårlig bilde utad for guildet.

BoE-items som ingen av de tilstede trenger, skal det rulles greed på. HVIS den som vinner den, har en character som trenger den, så er han fri til å gjøre hva han vil med den. MEN, ALLE skal rulle GREED hvis man ikke trenger det til den charactern som er tilstede når itemen dropper. END OF STORY! Alle de som mener noe annet, please si i fra, sånn at andre SLIPPER å spille med dere, for det er vi IKKE interessert i.

/end

6056571[/snapback]

Hvis alle trenger det for penger trykk: "NEED"

Lenke til kommentar

Dette itemet er jo ett av de mer verdifulle i spillet. Jeg hadde ikke godtatt at noen hadde needet det for en alt, i og med at dette var i en PUG. Det blir bare for tvilsomt.

Her ble det jo også needet uten at det ble spurt om det var greit engang. Sånn jeg ser det, så er det ninjarolling.

Lenke til kommentar
Må si meg meget enig i det Radhoo har og si.

6057050[/snapback]

Hvorfor orker du å lage en post der du sier at du er enig. =/

Tellerpost?

6057204[/snapback]

Hvorfor orker du å lage en post for å kommentere det?

Tellerpost?

Men tilbake til saken. I og med at det var 4 stykker fra et guild som avtalte på VT så var det kanskje litt dårlig gjort. Men det er kun din egen feil om du bare trykka greed uten å snakke med de andre først. Du skulle i allefall ha spurt om dere skulle greedrolle. Om de da hadde svart at det var til en alt kunne du jo seff ha rolla need selv.

Lenke til kommentar
Men tilbake til saken. I og med at det var 4 stykker fra et guild som avtalte på VT så var det kanskje litt dårlig gjort. Men det er kun din egen feil om du bare trykka greed uten å snakke med de andre først. Du skulle i allefall ha spurt om dere skulle greedrolle. Om de da hadde svart at det var til en alt kunne du jo seff ha rolla need selv.

6057304[/snapback]

"kanskje" litt dårlig gjort? Det er vel når man roller need at man helst burde si fra, ikke sant? Hva hjelper det om Per-Stian hadde rolla need? Det blir jo ikke noe mindre ninja for det. Er dette hans feil liksom? Trukke det...

Når sånne situasjoner oppstår i en PUG så er det to løsninger sånn jeg ser det. Enten greeder alle, eller så avtaler man en fair pris, og så kjøper man ut itemet av de andre.

[Edit: I dette tilfellet var jo de andre guildies, så da synes jeg det hadde vært en god løsning å gi Per-Stian ca. 100-140 gull i kompensasjon. En billig og real måte å ordne opp på.]

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Må si meg meget enig i det Radhoo har og si.

6057050[/snapback]

Hvorfor orker du å lage en post der du sier at du er enig. =/

Tellerpost?

6057204[/snapback]

Hvorfor orker du å lage en post for å kommentere det?

Tellerpost?

6057304[/snapback]

Hvorfor jeg gidder å kommentere?

Fordi det han sier er helt uten betydning, og tatt i betraktning så er det en post han har laget BARE for å få flere poster i counteren.

Jeg skulle ønske at HW hadde fjernet post-counteren sin. Da hadde vi sluppet alle usaklige tellerpostene :)

Lenke til kommentar

Rar tankegang, at man skal måtte bevise at denne ninjaen IKKE brukte recipien.

Den eneste måten jeg kan vite at en Priest faktisk skal bruke devout bracers som nettop droppa, og som han rolla need på, er å se det.

Folk som tror de kan rolle for noe annet en akkurat den charren de bruker (@pugs, guild runs kan jo være noe annet), bør bruke delete @ charr funksjonen. Enten det, eller man kan avtale at alt av BWE er bare å kaste seg over need for (pga. aaaaaaaallllllllleeeeeee dine alts)

Håper dere "alt/guildmusthaveplx needers" (ninjas) får smake å miste epic bwe til en annens "alt".

Lenke til kommentar

Så hvis jeg og en rogue i guildet danner et dm east party, så i mangel av healer så logger jeg min imba prest. Så stikker vi til dm east og det dropper rapidity. Skal jeg da la den gå til roguen? Selv om det er min alt som gjør at vi kan faktisk stikke til dm east? Har ikke jeg med min alt like stor rett å rolle need på den som roguen?

Ser ikke helt din tankegang...

Men at roguen som needed recipen logget av og Alf charen var i AH beviser enda ikke at Alf er alten til roguen. Kan være tilfeldig. Jeg hadde ikke dømt han på grunnlag av det beviset.

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...