Gå til innhold

Ninja eller hva?

Anbefalte innlegg

Siden ingen som var der trengte den, så kunne vel han neede til alten sin? Men må si at den potion er vært ganske mye, så hadde det vært et PUG run, så hadde nok folk vært mer på tuppa etter å få den, siden den er verdt en del gull på AH.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du startet/organiserte raidet og de VTa samtykke uten din viten så vil jeg si at det er ninja.

Hadde muligens vært litt annerledes hvis de hadde ett guild run du tilfeldigvis var med med, da spesiellt i en instance som ikke kan 5-mannes. Men hvis du initierte gruppa...

ninja!

Lenke til kommentar
...Er det vanskelig å forstå at det faktisk var ett pug run..

Se her; Jeg er ikke i samme guild som dem..

ok, greit nok... Dette er en diskusjon som aldri kan ta slutt. Det er altfor mange delte meninger i denne saken. Som sagt så var det greit at han gjorde det for å få det på alten sin, men på en annen måte kunne du ha tjent en del gull på det. Og hvis det har seg sånn at han løy til deg for å få den slik at han kunne selge den på AH, var det rett og slett ninjalooting!

Master lewt ftw! :p

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
...Er det vanskelig å forstå at det faktisk var ett pug run..

Se her; Jeg er ikke i samme guild som dem..

ok, greit nok... Dette er en diskusjon som aldri kan ta slutt. Det er altfor mange delte meninger i denne saken. Som sagt så var det greit at han gjorde det for å få det på alten sin, men på en annen måte kunne du ha tjent en del gull på det. Og hvis det har seg sånn at han løy til deg for å få den slik at han kunne selge den på AH, var det rett og slett ninjalooting!

6054963[/snapback]

hvis man trenger ting på alt'en sin forventer jeg å se en "sorry, is it ok if I need this for my ALT?" i party chatten først.

Lenke til kommentar

Den er tydeligvis ikke BOP... at de ikke tilbød seg å gi den til den som rullet høyest need eller greed likegyldig, eller iallefall rerolle med en /random vitner til ekstremt dårlig holdning blandt disse spillerene...klag dem til GM'en deres eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Enda ett bilde forresten, hvis du ser nederst der...

''Han tilbyr seg og betale for det'' - Jeg har ikke mottatt en eneste gull ennå.

''Skjønner at du føler deg snytt - men det var helt ærlig gjort mellom oss andre'' - Oppsummerer vel det hele..

post-63678-1146964949_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fatter ikke de som ler av situasjonen i denne posten, "cry me a river" osv.

Dette er ninjaing av første klasse! Du som ikke medlem av guildet startet raidet, du blir ikke informert om at han har tenkt til å neede, han needer etter greed, det er til en alt og han legger det på AH (!!).

Slike folk er KOS IRL.

Lenke til kommentar

samme skjedde med oss på haomarush. Vi var i DM north og alle untatt tanken var fra guildet, og foror's boka dropper og alle skriker i guildchatten "yey" osv, og de 3 andre fra guildet roller need, samme med warrioren. Og guildet vinner. Vet ikke hva warrioren tenkte, men vil tro han ble skuffa. Men på den andre siden, han var guildløs så det er ikke stor sannsynlighet for at han faktisk hadde kunne skaffet sverdet. Så jeg tror han fikk betalt 200-250 gull (1/5 av prisen på servern) av guildbanken.

Anyways, MT fikk den og leava guildet :wee:

Lenke til kommentar
Fatter ikke de som ler av situasjonen i denne posten, "cry me a river" osv.

Dette er ninjaing av første klasse! Du som ikke medlem av guildet startet raidet, du blir ikke informert om at han har tenkt til å neede, han needer etter greed, det er til en alt og han legger det på AH (!!).

Slike folk er KOS IRL.

6055204[/snapback]

Finnes ikke fnugg av bevis for at han la den ut på AH.

samme skjedde med oss på haomarush. Vi var i DM north og alle untatt tanken var fra guildet, og foror's boka dropper og alle skriker i guildchatten "yey" osv, og de 3 andre fra guildet roller need, samme med warrioren. Og guildet vinner. Vet ikke hva warrioren tenkte, men vil tro han ble skuffa. Men på den andre siden, han var  guildløs så det er ikke stor sannsynlighet for at han faktisk hadde kunne skaffet sverdet. Så jeg tror han fikk betalt 200-250 gull (1/5 av prisen på servern) av guildbanken.

6055333[/snapback]

Jeg er guildløs med sverdet. Tok meg ca 30min å finne et guild som tok meg med på onyxia.

OT: Når det dropper slike ting synes jeg det er greit om alle needer uansett, så lenge det ikke er et rent guild raid.

At du greeda på den er jo i seg selv ganske tullete.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241

6055333[/snapback]

Den droppa for meg engang, da ga vi den til MT. Selv om vi enda kun dilter rundt i zg greide han lett å fikse sverdet.

Han elsker oss nå, tviler på at han stikker. :p

Uansett, dette er ninjaing, det å i det hele tatt neede på noe den karakteren ikke kan bruke uten at ALLE i gruppen sier ja i PARTYCHAT mener jeg er feil. Glad jeg kun har opplevd ninjaing av to stykker (fordømte warriorer).

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hva det er å diskutere..

4 medlemmer av gruppa avtalte mellom seg (uten at alle i gruppa vet noe om dette, i dette tilfellet den som laget gruppa), at de kunne neede for alts.

Dette i seg selv er helt latterlig.

Når en av disse faktisk needa den recipen, selv om han ikke trengte den (men sier at han trenger den for en alt, og som det er nevnt, så ble IKKE dette avtalt med hele gruppa på forhånd at dette skulle være lov, bare med noen av medlemmene), OG deretter putter den ut for 700g (noe som tyder på at alten ikke trengte den allikevel).. vel.

Jeg tror en skal lete lenge etter et mer åpenbart tilfelle av ninjalooting (ok kanskje ikke, med tanke på alle de ninjalooter filmene som er ute på nettet, men fortsatt, dette er et klart tilfelle på ninjalooting).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...