C. Alshus Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Han: "Hei!!" Hun: "Hei!" Han: "Fint at du kunne komme. Jeg har gjort alt klart." Hun: "Jaha, ja jeg har jo aldri gjort dette før." Han: "Ingen problem. Det kommer til å gå bra." Hun: "Hmm, det føles litt spennende." Han: "Du, jeg har kjøpt en sånn her (holder opp). - Du kan vel ta den på deg?" Hun: "Den der?? Nei, det mener du ikke?!" Han: "Jo, ta den på deg." Hun: "Nei.. man skal vel ikke ha på seg en slik en?" Han: "Jo, ta den på nå. For min skyld..!" Hun: "... Ja, OK da." Han: "Se, det ble jo bra." Hun: "---" Han: "Ja, da begynner vi. Vi setter oss." Hun: "Hvordan gjør man det?" Han: "Du tar den i hånden." Hun: "Æsj, så ekkelt." Han: "Neida, ta om hodet med den ene hånden." Hun: "Ja, og så...?" Han: "Jo, så tar du og drar med den andre." Hun: "Slik?" Han: "Ja. Det gikk jo fint." Hun: "Og nå?" Han: "Nå suger du." Hun: "Næææ, det kan jeg vel ikke??" Han: "Jo, sug nå." Hun: "Yack.. ekkelt. Skal man virkelig gjøre slik?" Han: "Ja." Hun: "Sikker?" Han: "Ja, stol på meg, jeg har gjort dette før. Sug nå." Hun: (suger) "Hmmmmmmmm." Han: "Nå, hva synes du?" Hun: "Det smaker salt." Han: "Ja, det var vel godt??" Hun: "Slett ikke dumt. Hva gjør man nå?" Han: "Nå tar du beina fra hverandre." Hun: "Hva???" Han: "Ja, du må sprike med beina, ellers kommer man ikke til. Se her, jeg skal vise deg." Hun: "Jaha, jeg forstår." Han: "... og så tar du den her i hånden igjen." Hun: "Hmmm." Han: "Så, når du har plukket frem den her putter du den i munnen." Hun: "Jaa." Han: "Aaah, der... der gikk det." Hun: "Hva gjør man med det her gule? Skal man spise det?" Han: "Ja, det kan man godt hvis man vil." Hun: "Jaha. Hmmmm. GODT!!" Han: "Hmm, ja det er ikke så ille." Hun: "--" Han: "Se her nå. Jeg forsøker å pirke frem den her lille fliken med fingrene." Hun: "Hmmm!" Han: "Det kan være litt vanskelig i blant, så da får man bruke munnen." Hun: "Hm!!" Han: "Man kan suge litt også, og da blir det oftest lettere." Hun: (sukk) "Hm!!!" Han: "Nå gikk det!!" Hun: "Ja." Han: "Synes du det var godt?" Hun: "Ja, nydelig." Han: "Vil du ha mer?" Hun: "Ja, gjerne. Men du, må det gjøres så omstendig?" Han: "Ja, det er jo slik man spiser krabber." _________________________________________________________ Til glede for nye lesere. :wink: Kilde: http://www.tull.no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Den var glimrende. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Den var ikke morsom! Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Den var lekker ja Håper du ikke har copyrights på den :wink: Sveinl. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-10-04 10:31):Den var ikke morsom! Å var det du som var "han" siden du ikke syns den var morsom. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg syns den var onskapsfull! Her sitter jeg med snabben i hånden også viser seg at det hele var om krabber?!?!? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Kjetil Lura skrev (2002-10-04 12:39):Å var det du som var "han" siden du ikke syns den var morsom. Ha ha. Det var jo enda morsommedre! Om Jeg var som spiste krabbe?? Ha ha... Jeg ler meg ihjel! :| Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-04 02:37, skrev C. Alshus:Han: "Ja, det er jo slik man spiser krabber." He he he...det var jo også noe å kalle det... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ikke spess artig... Men alikevel godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå