BalleKnalle Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei.... Har hatt mitt Gainward Geforce 7800GTX GS i snart 1 år nå, og nå har det plutselig bestemt seg for å være vrang! (tror jeg :!: ) Når jeg spiller så fryser skjermbildet av og til (ikke ofte, men nok til at det er plagsomt) og det kommer en slik "brrrrrrrrrr" lyd i høyttalerne? Som regel så går det over, men jeg har løpt rundt i blinde i spillet Har hatt problemene først og fremst med Joint Operations og Far Cry. Driverene som er inst. er 84.21 Nvidia sine. Temp ligger på ca 41 idle og ca 57 når jeg presser på i Far Cry... Er det skjermkortet det er noe galt med eller er jeg på villspor? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Det er kanskje noe annet som er problemet med programvaren. Kjør Windows update, prøv nye drivere, søkt etter spyware og virus, og lignende. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hm... Har de nyeste driverene på spillene og ikke noe bugs på maskina. I tillegg så er Windows up to date også. Kan det være noe med driveren fra Nvidia da? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) tror du bør teste minnet. har iallefall samme feilen i wow og jeg mistenker at det er minnefeil. det er vel ikke wow du spiller oxo? mine problemer oppstod jaffal etter at jeg installerte twinmos brikkene (1gb value sett) ref: memtest x86. google it. Endret 6. mai 2006 av Spr0cket Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 tror du bør teste minnet. har iallefall samme feilen i wow og jeg mistenker at det er minnefeil. det er vel ikke wow du spiller oxo? mine problemer oppstod jaffal etter at jeg installerte twinmos brikkene (1gb value sett) ref: memtest x86. google it. 6054661[/snapback] Det er enkelt å kjøre Memtest86 og andre diagnoseverktøy fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå