simmiz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 har tenkt og kjøpe honda cbr 125 er det smart? Hvilken lett mc er best av aprilia rs 125 eller honda nsr 125 eller honda cbr 125? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Har kun kjøprt Aprilia 125.. må si at dette er den sykkelen jeg liker best med tanke på motor... på utseendet kan det også være aprilian.. kommer an på modelen... CBR 125 er LAV, ser stygg ut, og kjører stygt. Gå for aprilia du Lenke til kommentar
veos Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvilken sykkel som er best er et umulig spørsmål for oss andre og svare på. Alle syklene konkurrerer på lik linje, men hadde det vært opp til meg hadde jeg gått for Aprilia RS eller Honda NSR, ettersom jeg verken liker utseende, størrelsen, og lignende på CBR'en. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Enkelt valg. CBR er 4-takter, og er derfor slappere i draget enn f.eks Aprilia RS, Honda NSR, Cagiva mito etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå