Gå til innhold

skulle ikke disse sidene ta seg opp...........?

geokri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-04 05:58, skrev IceXCool:

Lite action her ja...Bad.

Er vel fordi alle knotter på sine Nokia 3310/3330 og tror de er kule fordi det er Nokia og ikke vet bedre.

Trodde norge var stor på mobil bruk og sånn, men det ser ikke ut som det er mange som har peil (her).

Da foreslår jeg at du starter opp en en mobilside og viser oss hvordan det skal gjøres.

Mvh

Per Christian

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-04 08:31, skrev mobilextra:

Da foreslår jeg at du starter opp en en mobilside og viser oss hvordan det skal gjøres.

Mvh

Per Christian

i min tid på forumet har jeg ikke sett en så lite konstruktiv kommentar, er du i tillegg adm/skribent for siten bær du heller komme med en kommentar om hvilke artikkler som ønskes. hvis du er med på i drive denne er det vel i din egen interesse å få så mange faste lesere som mulig?

Lenke til kommentar

Quote:

i min tid på forumet har jeg ikke sett en så lite konstruktiv kommentar, er du i tillegg adm/skribent for siten bær du heller komme med en kommentar om hvilke artikkler som ønskes. hvis du er med på i drive denne er det vel i din egen interesse å få så mange faste lesere som mulig?

Vi prøver så godt vi kan å bygge opp amobil til å bli en ledende mobilsite i Norge. Det hadde vært fint å fått litt mer konstruktiv kritikk fra dere også. Det er via innspill og kritikk fra dere at vi kan bli bedre, men direkte nedrakking virker bare mot sin hensikt.

mvh

Per Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...