Gå til innhold

Syk ping med telenor


Anbefalte innlegg

Ring 145. Gratis feilmeldings nr til telenor. Fikk fra en kis på telenor kundeservice istad, sa at jeg egentlig ikke skulle bruke det, men kunne til "nøden" gjøre det. Fuck det. Ring og klag ALLE sammen.

6263443[/snapback]

Indeed, be Telenor fikse sine routing-avtaler!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring 145. Gratis feilmeldings nr til telenor. Fikk fra en kis på telenor kundeservice istad, sa at jeg egentlig ikke skulle bruke det, men kunne til "nøden" gjøre det. Fuck det. Ring og klag ALLE sammen.

6263443[/snapback]

Indeed, be Telenor fikse sine routing-avtaler!

6264215[/snapback]

 

 

DONE!

Lenke til kommentar

ok. for å i det hele tatt få klaga litt, hvor skal man klage, virker som de i kundeservicen på Telenor driter i hva man sier så man kommer ikke noe lengere med det. Så hvordan gjør dere det?

 

Men det som er rart er at ikke de svenske karene lagger, de har jo også Telia.

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Detsamme har skjedd med Bluecom i det siste. Blitt frakoblet noen ganger, pluss at ms har steget noe voldsomt.

Det kan hende det også er Blizzards egne servere som er problemet, men jeg sier ikke noe sikkert.

Allt jeg vet, er at det er ganske plagsomt.

Lenke til kommentar
Detsamme har skjedd med Bluecom i det siste. Blitt frakoblet noen ganger, pluss at ms har steget noe voldsomt.

Det kan hende det også er Blizzards egne servere som er problemet, men jeg sier ikke noe sikkert.

Allt jeg vet, er at det er ganske plagsomt.

6266372[/snapback]

 

Det er ikke serveren hos oss hvertfall. Når vi var i BWL her om dagen, så disca alle som hadde telenor konstant. (ca. 5 stk med det i raidet) Alle andre kunne kose seg med ingen disc's og grønn ms hele tiden.

Endret av Kjobben
Lenke til kommentar
Detsamme har skjedd med Bluecom i det siste. Blitt frakoblet noen ganger, pluss at ms har steget noe voldsomt.

Det kan hende det også er Blizzards egne servere som er problemet, men jeg sier ikke noe sikkert.

Allt jeg vet, er at det er ganske plagsomt.

6266372[/snapback]

 

 

aldri hatt ett eneste problem med bluecom.

 

alltid vært oppe, alltid stabil og faktisk litt over farta jeg skal ha.

 

har aldri trengt å klage.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Ha Ha! Jeg 6 Mbit fra NTE, og den er stabil for full faen! 5-10 ping i CS og stabilt på WoW. Jeg ligger på 100-300ms hver dag. Hadde NTE før jeg og, men da hadde jeg ikke WoW. :p

Lenke til kommentar

som nevnt endel tidligere, så er problemet at telia router trafikken innom new york, det hjelper derfor svært lite å plage folkene på 145, dette er ikke en feil de kan ta tak i, det må enten utarbeides en peering-avtale, eller telia må slutte å oppføre seg tilbakestående.

 

og selv om du/dere/jeg oppfatter dette som en soleklar feil, så er det ikke det om du leser avtalen du har inngått med din isp. ingen isp i verden garanterer lav latency og/eller høy hastighet over til andres nett, siden dette er et løfte det er umulig å holde slik Internett er bygd opp.

 

og om man vil ha et stalltips for å klage, først sørg for at du forstår hva dette handler om, hvis ikke kan du legge det på is med en gang, deretter bruker du feilmeldingsskjema på online.no og forklarer situasjonen -skikkelig-, samt svarer på mailen om du får et standardsvar du ikke er fornøyd med.

Lenke til kommentar

Hmm, det forklarer ihvertfall hvorfor ting har vært slik den siste måneden. Har vært midt oppi eksamens tid. Så det har ikke blitt mye tid til WoW. Men det slo meg de gangene jeg logget på at det alltid var/er konstant høy ping. Og det til alle døgnets tider, uavhengig av annen belastning(eller ikke).

 

Det er ikke særlig morro å måtte komme til den konklusjonen at man rett og slett må holde seg unna og frabe seg sin plass guild raids bare fordi man vil være en disconnectende belastning, og definitivt ikke ha det mye morro selv heller.

Håper at det vil ordne seg snart, men det ligger på et nivå hvor det ikke skulle overaske meg om lite vil skje i det hele tatt. Å de må ikke tro at jeg vil venne meg til det.

Endret av Amaranth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...