Islanbadsj Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Vi har en skriver, og den er ikke koblet til min data, men til en annen. Det jeg lurer på er: Hvordan kan jeg få til å skrive ut ting fra min pc gjennom den? Skirveren er ikke koblet til nettverket på noen annen måte en gjennom den andre pc'en. PC'ene er i nettverk, og skriveren er Lexmark x75. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Høyre klikk på skriveren - del denne ut På din pc- legg til ny printer- Legg til nettverks printer- browse til du finner printeren i nettverket.(pc som har printer må stå på, samme gjelder printeren) Men dere må stå i samme arbeidsgruppe! Det sjekker du slik: Høyreklikk på Min Datamaskin- egenskaper-Datamaskin navn- her kan du sjekke på begge maskinene at dere står i samme arbeidsgruppe Du kan møte på problemer med brannmur. I windows (sp2) brannmur kan du tillate dette. Dobbelklikk på Firewall- Exceptions og her legger du til File and Printer sharing Ciao Endret 6. mai 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå