Zafar Iqbal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei, Søkt på nette funnet mange forskjellige forklaringen på problemet. Fungerte fint før jeg formaterte, merkelig problem. Får feil "Driver_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" og standard meldigen om at."A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer". Enkelte sier det er nic(hva er det?) drivere andre sier det er biosen. Noen sier det er iqr konflikt. Andre mener det er rammen. Håper jeg kan få hjelp her. NB!! Jeg har ikke gjort noen endringer utenom å installere windows på ny. Merkelig nok får jeg feilmeldingen veldig uregelmessig. En gang i balnt. Men merkelig nok får jeg den hvergang jeg eks skriver mazda.no i nettleseren det er bare latterlig:) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Den BSODen kan være nesten hva som helst. Jeg anbefaler at du kjører diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og sjekket ivertfall minne og harddisk for feil. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hei! Den BSODen kan være nesten hva som helst. Jeg anbefaler at du kjører diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og sjekket ivertfall minne og harddisk for feil. Hilsen, efikkan. 6054256[/snapback] Hei og takk for svar. Har prøvd med Bart PE er ikke det neste like program? Uansett er jeg lei og formaterer pcen så får vi se. Men stemmer nok som du sier at BSODen kan neste være hva som helst. Fant nermere 10 forskjellige løsninger på det probleme på nette, derfor jeg tenkte jeg skulle høre her. Men takk for tipset:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå