NaiN Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hallo. I det siste har maskinen min saknet betydelig i tempo. Om jeg skal installere eller kopiere større filer over i andre mapper oppstår det "hakking". Det vil si at står winamp på, så hakker musikken og samme med musa. Jeg har en: Rec AMD athlon 900mhz 384 SDRam Geforce 2 mx Windows 98SE Det skulle i teorien ikke hakke, men *kremt* det er jo en Pc! :smile: Håper på råd og på forhånd takk! mvh. NaiN Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Liten plass på harddisken? Lenge siden du la inn Win98? Du kan jo alltids prøve å defragmentere, i teorien skal det jo hjelpe. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Kan også være et program som kjører i bakgrunnen. Lastet ned noen i det siste? En ting som er sikkert hos meg (har Win98) er at jo mer jeg laster ned og installerer, jo mer uberegnelig og ustabilt blir Windows. Lenke til kommentar
NaiN Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Det kan nok være de massive strømmene av konstant download som gjør sitt utslag. :razz: Det er noe surr med defragmenteringen, så den funker ikke helt som den skal. Når det gjelder Windows så la jeg det inn for kun noen måneder siden. Takk for raske svar :smile: mvh. NaiN Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har du tenkt på å oppgradere til Win2k eller XP ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Start opp i sikkerhetsmodus og defragmenter der. Det skal gå mye bedre. Hvis du fortsatt ikke får til, må du kjøre scandisk først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå