Gå til innhold

Hører du ringelyder som ikke er der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

morsomt. Skjedde med meg for 5 min siden.

Opplever det ikke så ofte, egentlig. Men rett før jeg klikket meg inn måtte jeg ta av øreproppene under en Audioslave sang hele tre ganger, fordi jeg kunne sverge på at det ringte.

Lenke til kommentar
Fantomringelydene kan oppstå for eksempel når du hører på en sang, hvis et par tre toner i sangen likner tonene i ringelyden din.

Dette skjer meg opptil flere ganger om dagen og nå vet jeg jo grunnen.

Lenke til kommentar
fantomvibrasjoner
Opplever ikke fantomvibrasjon som beskrevet her, men i bevegelse kan det kjennes ut som om mobilen fikk en melding. Dette skyldes vel at mobilen så vidt var borti kroppen så finner den på resten av vibrasjonen. Får det aldri om jeg ikke har på meg mobilen, men det kan jo skyldes at jeg stort sett aldri er uten? :hmm:
Lenke til kommentar
Fantomringelydene kan oppstå for eksempel når du hører på en sang, hvis et par tre toner i sangen likner tonene i ringelyden din.

Dette skjer meg opptil flere ganger om dagen og nå vet jeg jo grunnen.

6055784[/snapback]

Med meg også..

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd det noen ganger. Kikker på mobilen, men der er det ingenting. Også fantomvibreringen :)

6055509[/snapback]

Jeg og har hatt det, og kan kjenne sviing på låret der mobilen ligger. Prøver å gå med den i jakkelomma :dontgetit:

Lenke til kommentar

Fantomet ringte meg nå nettopp! Pusset tennene og så ringte det fra stua. Jeg gikk ut og fant en avslått telefon og en med lite strøm på. Noe tapt anrop fantes ikke...

Har forresten tenkt på at fantomringelyder alltid er mye lavere en ekte ringelyder. De høres bare så vidt. Og når du endelig hører dem ordentlig og kobler dem sammen med at telefonen ringer, da stopper de! Skikkelig utspekulert!

Edit: Telefonen hadde ringt! Var bare noe galt med tapt anrop greia :p

Endret av jornan
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...