Pysj Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Tar du seg selv i å gripe etter mobiltelefonen selv om den egentlig ikke ringer? Stadig flere av oss opplever fantomringelyder. Les mer Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jøss, da er det visst ikke bare meg da? Men får også en slik fantomringelyd av dørklokker. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har opplevd det noen ganger. Kikker på mobilen, men der er det ingenting. Også fantomvibreringen Lenke til kommentar
whom Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 morsomt. Skjedde med meg for 5 min siden. Opplever det ikke så ofte, egentlig. Men rett før jeg klikket meg inn måtte jeg ta av øreproppene under en Audioslave sang hele tre ganger, fordi jeg kunne sverge på at det ringte. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 kun fantomvibreringer nå jeg har moben i brystlomma på jakken.. trudd egentli jeg begynte å bli skrail i skolten Lenke til kommentar
Jove Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Får begge deler selv av og til. Spesielt mekaniske maskiner gjør at jeg tror telefonen ringer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fantomringelydene kan oppstå for eksempel når du hører på en sang, hvis et par tre toner i sangen likner tonene i ringelyden din. Dette skjer meg opptil flere ganger om dagen og nå vet jeg jo grunnen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 fantomvibrasjonerOpplever ikke fantomvibrasjon som beskrevet her, men i bevegelse kan det kjennes ut som om mobilen fikk en melding. Dette skyldes vel at mobilen så vidt var borti kroppen så finner den på resten av vibrasjonen. Får det aldri om jeg ikke har på meg mobilen, men det kan jo skyldes at jeg stort sett aldri er uten? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fantomringelydene kan oppstå for eksempel når du hører på en sang, hvis et par tre toner i sangen likner tonene i ringelyden din. Dette skjer meg opptil flere ganger om dagen og nå vet jeg jo grunnen. 6055784[/snapback] Med meg også.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 - Jeg hører det ofte sammen med rennende vann, og opplever det derfor av og til når jeg barberer meg, forteller Laramie. Jeg hører ofte mobilen når jeg er i dusjen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 <Det er ekkelt å oppleve fantomringetoner og vibrering som ikke er der... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Stort sett fantomvibrering som jeg sliter med, men hender jo med fantomringing også.. Ganske irriterendes :S *titte* nei, var ingen som ringte. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har opplevd det noen ganger. Kikker på mobilen, men der er det ingenting. Også fantomvibreringen 6055509[/snapback] Jeg og har hatt det, og kan kjenne sviing på låret der mobilen ligger. Prøver å gå med den i jakkelomma Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Opplevd begge deler Både at jeg har følt falske vibreringer og ''hørt'' ringetonen fra mobilen min. Fasinerende egentlig, vi fikk jo et svar på fenomenet. Hjernen reagerer på gammle vaner bare. Lenke til kommentar
Armani Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Grandiosa lørdags pizza er blitt en velkjent ringetone nå =) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Opplever opptil flere ganger daglig at jeg griper etter mobilen for å svare, når det egentlig ikke ringer. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Fantomet ringte meg nå nettopp! Pusset tennene og så ringte det fra stua. Jeg gikk ut og fant en avslått telefon og en med lite strøm på. Noe tapt anrop fantes ikke... Har forresten tenkt på at fantomringelyder alltid er mye lavere en ekte ringelyder. De høres bare så vidt. Og når du endelig hører dem ordentlig og kobler dem sammen med at telefonen ringer, da stopper de! Skikkelig utspekulert! Edit: Telefonen hadde ringt! Var bare noe galt med tapt anrop greia Endret 9. mai 2006 av jornan Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 opplever mest fantomvibrering, men fantomringing og. senest for to dager siden.. merkelige saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg