Zypher91 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hei! Jeg har et problem med pcen min Dette skjedde når jeg satt å spilte, den skrudde seg plutselig av og når jeg prøver å skru den på igjen så kommer det "no signal på skjermen og usb musa lyser ikke..viftene,cpu, skjermkort og psu'en starter opp og går..Pcen vil heller ikke slå seg av men på/av knappen som den vanligvis gjør hvis jeg holder den inne...Hva kan være problemet? Min pc: Abit ul8 1024 twinmos mb ram gainward 6600gt 256 mb ram agp8x AMD 64 3200+ Razer copperhead Psu'en er en gammel 350w som fulgte med gamle pcen min.. Takker for svar Endret 6. mai 2006 av Zypher91 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei og velkommen til forumet! Først sjekk om alle kabler er riktig tilkoblet. Så sjekk om alt er riktig inne i kabinettet. Om du ennå ikke har funnet feilen, så forsøk å nullstille BIOS. Dette gjør du ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekund før du setter det inn igjen (pcen må være avslått), så starte opp pcen på nytt. Om du får skjermbilde, så gå inn i BIOS og velg "setup defaults". Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Jo takk! jeg har sjekket alle kabler inne pcen...Jeg kan prøve det med biosen,men det kan ikke være en annen årsak a? jeg syntes det var rart den bare skrudde seg av helt uten videre Lenke til kommentar
Zypher91 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Ingen andre ting som kan være feil? Noen andre som vet noe?... takker for svar mvh Zypher Lenke til kommentar
JANMS Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det kan jo tenkes at PSU'en er gåen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå