willbend Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg har funnet to scripts som enkelt hacker en hvilken som helst hjemmeside du velger. Denne limer du inn i din webbrowser og trykker enter: #fjernet" Hvis koden over ikke funker prøver du denne: #fjernet# Det hadde vært fint med tilbakemeldinger om dere får koden til å funke eller ikke. Det funker til meg ihvertfall. Dette er selvfølgelig ikke helt lovlig, så man må da skru sikkerheten til det laveste på Internet Explorer. #EDIT av moderator - fjernet noe da enkelte brukere fikk problemer med dette# Endret 6. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fungerte ikke hos meg. Hacket hverken hjemmesider eller åpnet «uendelig» mange nye vinduer av en eller annen type. Synd trist leit. Jævli teit hack. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, arti' liten sak. Aldri vært borti noe slikt, hvordan skal man gjøre dette? Litt OT, men men, altså uavhengig av hva slags kode man har, hvordan skal dette hjelpe en? Lenke til kommentar
willbend Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, arti' liten sak.Aldri vært borti noe slikt, hvordan skal man gjøre dette? Litt OT, men men, altså uavhengig av hva slags kode man har, hvordan skal dette hjelpe en? 6053849[/snapback] Det som skjer er at når du kjører shell koden, kommer det opp et shell hvor man kan taste inn hvilke som helst kommandoer man vil, genialt. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, dette var virkelig et elendig forsøk på å få andre til å utføre en kommando som åpner utallige IE-vinduer. Dette ser jeg utifra javascript-koden. Lenke til kommentar
willbend Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, dette var virkelig et elendig forsøk på å få andre til å utføre en kommando som åpner utallige IE-vinduer. Dette ser jeg utifra javascript-koden. 6054021[/snapback] Hvor er det du har dette fra egentlig? Det funker fint til meg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Haha, dette var virkelig et elendig forsøk på å få andre til å utføre en kommando som åpner utallige IE-vinduer. Dette ser jeg utifra javascript-koden. 6054021[/snapback] Hvor er det du har dette fra egentlig? Det funker fint til meg. 6054023[/snapback] Så klart det gjør. Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) så morsomt vi har det? ... Endret 6. mai 2006 av SaNux Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det var dumt at nesten ingen på forumet her bruker IE da... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 hehe, btuker IE no. er hos min mormor^^ gidd ikkje å prøve denne koden heller Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Tror vi stenger denne jeg. Har ikke livets rett lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg