Gå til innhold

Mest undervurderte skuespiller

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bradley Whitford for faen. Som Josh Lyman i The West Wing og som Danny Tripp i Studio 60 imponerer han mer enn noen andre. Det har hendt flere ganger at jeg har spolt tilbake for å se enkelte scener med han igjen og igjen, for det er så fantastisk bra skuespill ("It's you. They want you" fra episoden The Wedding i TWW og "I'm not gonna go in there like some guy -- she just had a baby!" fra siste episoden av S60). Han fikk en velfortjent Emmy for West Wing i 2001 og jeg har fryktelig lyst til å se han i en hovedrolle i en større film.

Lenke til kommentar

Veit ikke om noen har nevnt det tidligere, men John Torturro hadde definitivt fortjent større roller enn de han har fått. Fantastisk skuespiller.

Jeg så forresten gangs of new york igjen her om dagen, og ble gledelig overrasket over at John C. Reilley faktisk kan spille skuespill.

Lenke til kommentar

MV5BMjE4ODkyOTgwNF5BMl5BanBnXkFtZTcwNjUxNDgxMQ@@._V1._SX100_SY124_.jpg

Robert Forster

Ikke hadde jeg sett ham før Jackie Brown, og ikke har jeg sett ham noe sted etterpå. Det er imidlertid hans fintfølende portrett av Max Cherry som er det jeg husker best fra denne filmen. I mine øyne en strålende skuespillerprestasjon, og jeg mener at mannen er sterkt undervurdert (eller, for dyktig i forhold til hvor lite kjent han er).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...