Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 De fleste fra Olsenbanden...... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Bradley Whitford for faen. Som Josh Lyman i The West Wing og som Danny Tripp i Studio 60 imponerer han mer enn noen andre. Det har hendt flere ganger at jeg har spolt tilbake for å se enkelte scener med han igjen og igjen, for det er så fantastisk bra skuespill ("It's you. They want you" fra episoden The Wedding i TWW og "I'm not gonna go in there like some guy -- she just had a baby!" fra siste episoden av S60). Han fikk en velfortjent Emmy for West Wing i 2001 og jeg har fryktelig lyst til å se han i en hovedrolle i en større film. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du hadde likt å sett mer av han gjøre nøyaktig det samme? Er jo nettopp derfor jeg vil se mer av han. Se han gjøre andre ting. Ellers gjør jo han det han gjør ganske bra allerede, så hvorfor endre no som fungerer? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg tror Statham spiller det samme gang på gang fordi det er alt han har å bidra med som skuespiller. Greit nok for meg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 De fleste fra Olsenbanden...... Mener du Olsenbanden Jr. du da eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 OB jr er djevelns verk....loooooool Har Jeff Goldblum blitt nevnt ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Veit ikke om noen har nevnt det tidligere, men John Torturro hadde definitivt fortjent større roller enn de han har fått. Fantastisk skuespiller. Jeg så forresten gangs of new york igjen her om dagen, og ble gledelig overrasket over at John C. Reilley faktisk kan spille skuespill. Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Micky Rourke og Robert Downey Jr. Begynner riktignok å gå oppover for dem begge nå, og det er jeg glad for! Endret 10. januar 2009 av edge Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 ble gledelig overrasket over at John C. Reilley faktisk kan spille skuespill. Når har han gitt inntrykk av det motsatte? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Robert Forster Ikke hadde jeg sett ham før Jackie Brown, og ikke har jeg sett ham noe sted etterpå. Det er imidlertid hans fintfølende portrett av Max Cherry som er det jeg husker best fra denne filmen. I mine øyne en strålende skuespillerprestasjon, og jeg mener at mannen er sterkt undervurdert (eller, for dyktig i forhold til hvor lite kjent han er). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå