Gå til innhold

Mest undervurderte skuespiller

LarsP

Anbefalte innlegg

"It was in South Korea that Norris acquired the nickname Chuck and began his training in Tang Soo Do (tangsudo), an interest that would lead to black belts in Tang Soo Do, Tae Kwon Do, and Shinto-Ryu Karate, and a black belt in Brazilian Jiu-Jitsu; and the founding of the Chun Kuk Do ("Universal Way") form"

Fra wikipedia, og det er ingen som farer med løgn om Chuck Norris på wikipedia.

Og man kan jo heller ikke undervurdere hans evner, etter uttalige opptredener på TV Shop for diverse treningsdingser.

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Steve Buscemi (han som spilte mr.pink i resavoir dogs)

hvorfor denne mannen bare får bi-roller er et mysterium, han er jo så festlig.

gji denne mannen flere hovedroller i store hollywod filmer nå!!

6314903[/snapback]

Han er jo uten tvil en god skuespiller, men jeg tror han hadde kunnet fått flere store roller hvis han hadde hatt litt mer "easy on the eye". Hvis du ikke har utseendet med deg stilles det jo mye høyere krav for at du skal kunne få de største rollene.

7068286[/snapback]

Det er da vitterlig skjønnhet eller særpreg? Mannen har særpreg til tusen og jeg skulle gjerne sett en film med han i hovedrollen.

Lenke til kommentar
Steve Buscemi (han som spilte mr.pink i resavoir dogs)

hvorfor denne mannen bare får bi-roller er et mysterium, han er jo så festlig.

gji denne mannen flere hovedroller i store hollywod filmer nå!!

6314903[/snapback]

Han er jo uten tvil en god skuespiller, men jeg tror han hadde kunnet fått flere store roller hvis han hadde hatt litt mer "easy on the eye". Hvis du ikke har utseendet med deg stilles det jo mye høyere krav for at du skal kunne få de største rollene.

7068286[/snapback]

Det er da vitterlig skjønnhet eller særpreg? Mannen har særpreg til tusen og jeg skulle gjerne sett en film med han i hovedrollen.

7102557[/snapback]

Det jeg mente er at de mindre attraktive skuespillerne i Hollywood oftere får mindre roller som har et typepreg, der kommer særpreget in handy, og det mer er unntaket enn regelen når de blir hovedrolleinnehavere.

Edit: Jeg hadde også sett en film med ham i hoverollen, bare så det er sagt. :yes:

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar
Undervurdert? Javel.

6063137[/snapback]

Ja. Det der er jo bare masse ghetto-awards. Det er Oscar som gjelder.

Videre er jeg helt enig i de som sier at Ben Afleck er overvurdert. Han var så utrolig dårlig i Good Will Hunting at jeg ville grine. Men man fikk i alle fall kontrasten i forhold til Matt Damon og Robin Williams fantastiske prestasjoner.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

John Cusak er en fantastisk skuespiller, fortjener definitivt mer rampelys.

Ed Harris er også utrolig flink, men tror faktisk han er en av dem som klarer seg aller best i biroller. Er mange skuespillere som er fantastiske i biroller, men sannsynligvis ikke ville klart seg så bra alene.

Lenke til kommentar

Som noen sa litt før i tråden:

Christian Bale

Han har vel blitt mer anerkjent etter Batman Begins, men før det var han ikke spesielt viden kjent. Makan til dedikert og tilpasningsdyktig skuespiller skal du lete lenge etter. Spiller glimrende i så og si alle filmer han opptrer i uavhengig av selve kvaliteten på filmen. Min absolutt favorittskuespiller. :thumbup:

Lenke til kommentar
Som noen sa litt før i tråden:

Christian Bale

Han har vel blitt mer anerkjent etter Batman Begins, men før det var han ikke spesielt viden kjent. Makan til dedikert og tilpasningsdyktig skuespiller skal du lete lenge etter. Spiller glimrende i så og si alle filmer han opptrer i uavhengig av selve kvaliteten på filmen. Min absolutt favorittskuespiller.  :thumbup:

7152796[/snapback]

Helt enig, har likt han siden jeg så American Psycho for første gang.

Lenke til kommentar

Må nok si Buscemi, ja.

Satt og så Con Air på TV for veldig kort tid siden, og ser han i flyet når han synger "He's Got the Whole World in His Hand" og lurer på hvorfor han ikke spiller i flere filmer.

Han er jo genial, men kanskje utseende hans hemmer han, noe som er meget, meget synd.

Han var morsom i Armageddon :D

Lenke til kommentar

Buscemi er en av de mest ettertraktede birolleskuespillerne. Sjelden han spiller i hovedroller nå som jeg tenker over det. Men når jeg spør folk jeg kjenner om hvem de helst ville at skulle spille birolle hvis de lagde en film, så er det alltid Buscemi, Stormare, Seymour Hoffman og mange andre navn som man kan kalle undervurdert som dukker opp, selv om hvertfall Seymour Hoffman begynner å slå igjennom nå. Tror kanskje grunnen til at Buscemi og Stormare ikke har hatt så mange hovedroller er aksenten til Stormare og det litt ubehagelige utseendet til Buscemi. Ikke at Buscemi er stygg eller noe, han bare har ikke "helte-looken", og da mister han mange hovedroller med en gang.

Lenke til kommentar
Tror kanskje grunnen til at Buscemi og Stormare ikke har hatt så mange hovedroller er aksenten til Stormare og det litt ubehagelige utseendet til Buscemi. Ikke at Buscemi er stygg eller noe, han bare har ikke "helte-looken", og da mister han mange hovedroller med en gang.

7166035[/snapback]

Her nevner jeg Arnold, som har så kraftig aksent som det er mulig å få (nesten).

Riktignok flyter han på musklene sine, men at han skal spille amerikanere i filmer er jo utrolig dårlig. Aksenten hans passer ikke til navnene han har, og det blir bare dumt...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest Slettet+9817324

Liker Dolph best som He-Man ;)

Chuck Norris ubeseiret i mellomvekt karate eller TKD i perioden 1968-74.........Norris er en av en håndfull vesterlendinger som har høyst grad i disse martial arts.

Robert Shaw gjorde jo en god del på sine 50 år......ble Oscarnom for Haisommer oxo ;)

Andre :

Chris Lee

Peter Cushing

Savalas

Don Pleasence

Dennis Hopper ?

John Savage

Don Rickles

Heather Locklear

Carl Weathers

Yaphet Kotto

Andy Robinson (Scorpio i Dirty Harry m.m.)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...