Gå til innhold

Mest undervurderte skuespiller

LarsP

Anbefalte innlegg

Tom Cruise er undervurdert. Folk avviser han som en pretty boy som bare smiler med tusen hvite tenner gjennom alle filmene sine, og det er sant at typen er litt daff er de mer hverdagslige scenene, men når det gjelder mer intense scenene er han rå. Du ser i øynene på typen at han er rollefiguren.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

t1ln0.jpg

t2xi3.jpg

t3vu8.jpg

t4pd8.png

t6gz8.jpg

t5tz2.jpg

t7cu1.jpg

Skulle gjerne tatt noen screencaps av Minority Report og Magnolia, for å vise hva typen virkelig kan klare. Yes, I'm a fan.

Ellers er jeg enig med noen og uenig med mange her. Goldblum, Robbins og mange av de dere snakker om spiller bra i noen filmer, men spiller for det meste seg selv i mer eller mindre grad. Og jeg har sett Mystic River og The Fly.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øøøøh, sånne ting vet jeg ikke hva jeg skal si til. Noe som må bli sagt er i allefall: Han er IKKE undervurdert. Ja, han har et tryne som selger (vel, det gjorde det), men det er ikke bare derfor folk drar for å se filmene hans. Han drar inn millioner på sitt navn og rykte, ikke bare trynet. Han er IKKE undervurdert. Han er vel kanskje en av de minst undervurderte skuespilleren noen sinne.

EDIT: Dessuten sier han "WHAT DO YOU WANT WITH ME?!" i alle filmene han spiller i. :!:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Han drar inn millioner på sitt navn og rykte, ikke bare trynet. Han er IKKE undervurdert. Han er vel kanskje en av de minst undervurderte skuespilleren noen sinne.

7071042[/snapback]

Jeg mener at han er undervurdert som skuespiller. Den reine intensiteten han har i mange av filmene sine blir jeg imponert over. Kan kanskje høres ut som at jeg er helt i kne på grunn av gubben, men det er mange som er like bra og bedre, det er bare at jeg synes han er undervurdert som skuespiller.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Folk ser Tom Cruise filmer, fordi det er Tom Cruise. Likevel får han sjeldent skryt, det er alltid filmene, regien, birollene og alt det andre som får pluss.

Det irriterer meg litt. Han kan lett bære en film alene og være en av de største grunnene til at filmen eventuelt er god. Cruise er nok ingen karakter-skuespiller av typen Johnny Depp, men jeg vil påstå at han kan takle det meste.

Lenke til kommentar

Det er navnet som selger, men Tom Cruise er jo en veldig god skuespiller. Elsker scenen med Tom og Jack Nicholson i A Few Good Men. :love:

En som jeg mener ikke har fått nok anerkjennelse er Harvey Keitel. Han er jo rå i Reservoir Dogs og Pulp Fiction!

Lenke til kommentar

Geoffrey Rush er også undervurdert. Han vant vel en Oscar for Shine, men etter det har han falt litt under radaren, men har blitt litt kjent etter Pirates of the Caribbean iallfall. Han er hvertfall veldig god og mye av det han har gjort etter Shine burde egentlig ha fått mer anerkjennelse enn det fikk.

Lenke til kommentar

Clancy Brown

Han har en helt egen aura rundt seg. Hva det er, vet jeg ikke helt. Det er noe mørkt og mystisk med han her. Tror han kunne gjort det bra på flere storfilmer med hovedrollen. Det har blitt endel serier med han, bra det, men en film....

Lenke til kommentar

De jeg mener er undervurderte er:

Willem Dafoe (hans roller i Platoon og American Psycho er strålende. I Platoon så gjør han vel den beste og tristeste dødscenen i noen krigsfilm. Øyene hans når han skjønner at han skal dø.. og når han strekker armene opp i været etter helikopteret mens kulen fyker igjennom ham er helt fantastisk bra laget..selv om det er veldig trist.)

Peter Stormare (En av hans mest strålende enn om korte roller var hans rolle som Satan i Constantine..han er vel en av de beste skuespillerene i den filmen.. også hans rolle som Hamilton er veldig bra..kald og brutal er han også i Fargo og det gjør han glimrende.)

Lenke til kommentar
Chcuk Norris er sterkt undervurdert. Norris har 8. grad av svart belte i Karate, og 10. grad av svart belte i Tae Kwon Doo - noe ingen annen Hollywood-skuespiller har. Han lever seg også bra inn i rollene.

6066399[/snapback]

Haha.. Har han 8. dan svartbelte i karate og 10. dan i tae kwon do? Kan jeg aldri tenke meg, det tar veldig mange år å nå en slik grad. Gjelder begge kampsystemene. Med mindre det er kjøpt og betalt.. Noe som er ganske utbredt i Amerika. :ph34r:

Tilbake til topic:

Joaquin Pheonix. Kanskje ikke så veldig undervurdert, ble jo tross alt Oscar nominert. Men fortjener mye skryt, særlig for rollen i Walk the Line.

Lenke til kommentar
Chcuk Norris er sterkt undervurdert. Norris har 8. grad av svart belte i Karate, og 10. grad av svart belte i Tae Kwon Doo - noe ingen annen Hollywood-skuespiller har. Han lever seg også bra inn i rollene.

6066399[/snapback]

Haha.. Har han 8. dan svartbelte i karate og 10. dan i tae kwon do? Kan jeg aldri tenke meg, det tar veldig mange år å nå en slik grad. Gjelder begge kampsystemene. Med mindre det er kjøpt og betalt.. Noe som er ganske utbredt i Amerika. :ph34r:

Hvis det er helt utenkelig, hvor lang tid er det snakk om?

Endret av EDB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...