Sweet Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hei. Jeg har en gass pistol, desert eagle .50 AE som ble kjøpt på splatter.dk. tingen er at nå var faren min såsmart at han tok ladegrep på den, og som alle andre gass pistoler så blir den låst tilbake når den er tom, da trykker han på avtrekkeren og drar ned sikringa samtidig.. fordi han ikke har peil.. så nå har den låst seg i vanlig posisjon.. noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Dette er nemlig ikke min pistol.. PLEASE HELP ME! Legger ved bilde: Endret 6. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 jeg vet det er mange på forumet her som driver med airsoft... dette hster veldig ettersom jeg nekter og bruke lønninga mi på noe som faren min ødela.. please Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Vurdert å si til din far at han er en dust og har ødelagt den. Eneste logiske jeg klarer å komme på. Edit. Og at det bare er rimelig at han erstatter den. Endret 6. mai 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Jeg spurte han hva han hadde gjort nå.. "jeg har ikke gjort noen ting" "jammen den funker jo ikke" "ja det er det samme, legg den i sekken din og gi den tiblake" Anyone.. heeelp EDIT: pistolen koster 1350 kr ny, og jeg nekter og gi kompisen min 1/3 av lønninga mi jeg fikk i dag tidlig.. har altfor mye annet og prioritere.. spesielt når det ikke var meg som ødela den.. for de som har lest deppetråden volum 2 så skjønner de at faren min ikke er så "reasonable" som de fleste burde være. Æsj Endret 6. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 å takk gud... 400 i puls og med en liten skrutrekker så gikk det... *puste lettet ut* Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 å takk gud... 400 i puls og med en liten skrutrekker så gikk det... *puste lettet ut* 6053920[/snapback] Herlig følelse. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 pulsen eller lettelsen? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg spurte han hva han hadde gjort nå.. "jeg har ikke gjort noen ting" "jammen den funker jo ikke" "ja det er det samme, legg den i sekken din og gi den tiblake" Anyone.. heeelp 6053749[/snapback] Jeg hadde blitt ganske irritert hvis det var faren min.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Ja... skjønner ikke hvorfor han er sånn.. det er bare en gang i blandt .. men når det først blir sånn så blir det ille. EDIT: Leif Endret 6. mai 2006 av Sweet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå