linuxmakke Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei. Har litt problemer med konfigurasjon med to skjermer. f.eks det går ikke an til å ta musa over til andre skjermen menst jeg spiller etc , og når jeg åpner f.eks firefox i den ene skjermen (der xp baren er) åpner den seg i den andre skjermen. Har en Dell Ultrasharp 2005FPW og en Samsung SyncMaster 997MB om det skulle vere til noen nytte. håper på raske svar : ) mvh erlend halvorsen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det at du ikke kan ta musen over i andre mens du spiller går ikke... Prøv og innstaller UltraMon. Da kan du forandre litt ting... Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det at du ikke kan ta musen over i andre mens du spiller går ikke... Prøv og innstaller UltraMon. Da kan du forandre litt ting... 6053673[/snapback] Går det an å ha 2 mus ? EDIT: kordan kan eg event få musa i den andre skjermen ? f.eks shortcut? men hva skal jeg gjøre med at når jeg starter firefox i ene vinduet kommer det opp i det andre.. Endret 6. mai 2006 av linuxmakke Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det at du ikke kan ta musen over i andre mens du spiller går ikke... Prøv og innstaller UltraMon. Da kan du forandre litt ting... 6053673[/snapback] Går det an å ha 2 mus ? EDIT: kordan kan eg event få musa i den andre skjermen ? f.eks shortcut? 6053732[/snapback] Hmm... nei, ikke etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Det at du ikke kan ta musen over i andre mens du spiller går ikke... Prøv og innstaller UltraMon. Da kan du forandre litt ting... 6053673[/snapback] Går det an å ha 2 mus ? EDIT: kordan kan eg event få musa i den andre skjermen ? f.eks shortcut? men hva skal jeg gjøre med at når jeg starter firefox i ene vinduet kommer det opp i det andre.. 6053732[/snapback] Dra Firefox-vinduet over til den skjermen du ønsker det skal åpnes i. Lukk så vinduet. Da vil det dukke opp i samme skjerm neste gang du starter firefox. Endret 7. mai 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg spiller for så vidt bare wow, og der har du alternativet med maksimert windowed mode. Da kan man dra musa hvor man vil over to skjermer . Med andre spill derimot, så pleier ikke det å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå