Jernlov Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei, jeg søker en film der en i ett forhold bare vil være venner med den andre. Men gir det en sjangse og det ender godt. Eller noe lignende. Hehe, rart ønske. Er i noe av den samme sitasjonen og hvis jeg får henne til å se en film med noe sånt så kan det hende at hun gir det en liten sjangse. Hehe Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Seul Contre Tous Irrervèrsible Dobermann Blueberry Baise-moi Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Bare franske og tyske filmer? Har ingen engelske eller noe da? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ingen av de filmene er tyske. Alle veit at franske filmer er subtile nok til å snike seg inn på kvinnehjertet på en infernalsk, men likevel implisitt måte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Kanskje jeg får prøve det da. Subtitles for the win win. Takk for tips. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hahahaha, hvis du ser noen av filmene Cun nevnte så har du neppe en venn en gang (med mindre hun digger syke filmer). Se komedien Just Friends i stedet, den var småmorsom. Men er ikke sikker på om den er på DVD i Norge enda. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kan tenke meg at en film som Irreversible slår godt an hos ei jente. Viss hun faktisk vil prøve seg på et forhold etter å ha sett denne filmen, så er hun muligens mentalt forstyrret. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hehe, ble litt i tvil når jeg så Baise Moi, har hørt om den før. Faen Cun! Så Just Friends er å anbefalle? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 HEY! Ingen kan si noe på den romantiske komedien Seul Contre Tous. Verdens beste feelgoodfilm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå