LeGranDuc Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er det mange Simpsons og Futurama fans her eller. De fleste kjenner vel uttrykket til Bender: Bite my shiny metal ass! Det som er litt kult er at det er det første han sier i Futurama. Det er vel endel som har hørt uttrykket "Shitting bricks". Dette gjør faktisk Bender i første episode. Hylerisk morsomt. Mmm... anything! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg ser 2 episoder Simpsons til dagen, men favoritten er Futurama. Hva tid kommer det tilbake til TV2? Zoidberg er forresten tøffest :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: zuperMensch skrev (2002-10-04 01:39):Jeg ser 2 episoder Simpsons til dagen, men favoritten er Futurama. Hva tid kommer det tilbake til TV2? Zoidberg er forresten tøffest :smile: Nåja har noen episoder på min pc, Men eg har aldri sett dem. personlig vil eg ikke si hva eg mener om det, Dere bare kjefter om eg sier noe om futurama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Simpsons og Futurama rocker. Synd Futurama er lagt ned :sad: Men det kommer mange nye Simpsons episoder så det er mye moro å vente på hehe. Bender og Homer er de som rocker seriene Matt Groening er genial 10+ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hehehe begge seriene er konge men at zoidberg er tøffest? no f*cking way! han er lame med sine spøk. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvem er det som sier: 1."Cheese it!" 2."Mmm... anything!" Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Homer hehe...stikker og tar ettpar "Duff'S" til. Blir å kjøpe alt på DVD etterhvert, Innkludert South Park som er kongle elleville stories hver gang. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Det er Bender som sier Cheese it. Skru ju gais æm gøuin høm! Hva med denne? -I am cornholio! Do you have tipi for my bunghole? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Beavis (som blir Cornholio ved inntak av koffein) & Butt-Head..! Vet dere om denne serien fremdeles går på tv/blir produsert? [ Denne Melding var redigert av: EviLEddiE på 2002-10-04 10:04 ] Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Har alle Futurama sesongene, og jeg må bare si at jeg blir aldri lei av dem! Det er en tidløs serie! Og det er uforståelig hvorfor dem tok det av lufta etter 4 sesonger! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Hvor har du føtt tak i alle sesongene av Futurama? Selv har jeg bare sesong 1 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 til alle futurama fans.. Dere er vel klar over at futurama kommer i en sesong til? seriestart neste måned... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: LeGranDuc skrev (2002-10-04 21:11):Hvor har du føtt tak i alle sesongene av Futurama? Selv har jeg bare sesong 1 Litt rundtom... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Fake skrev (2002-10-04 23:06):til alle futurama fans..Dere er vel klar over at futurama kommer i en sesong til? seriestart neste måned... Det er Sesong 4 og den er den siste, Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 hmmm.. mangler kun noen få av sesong 4... Dette må gjøres noe med.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Futurama og Simpsons er det mest geniale man kan fylle hjernen med av tom underholdning. Har sett alle simpsons episodene minst 5 ganger. De fleste mer. Futurama episodene har jeg ikke sett fullt like mye, men det er ikke så langt unna. Matt Gröning må jo bare være verdens mest geniale fyr. Skulle likt å vært og sett meg litt rundt i tankene hans :wink: Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Syns Bender er flink til å synge folkesanger jeg. He-he! "Bender!!!...Are you jackin on in there?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Nå kommer sesong 5 av futurama. Hvis noen er så heldige så er den sluppet på nettet som preair versjon :smile: Enjoy Edit: litt mindre bilde :razz: _________________ Proud Super sharer of 3.8 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) [ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-10-28 18:49 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Som dere ser her, så begynner sesong 5 i USA snart! http://epguides.com/Futurama/ Og det er planlagt at en Futurama Film kommer ut i 2005, som dere ser nederst på siden. http://epguides.com er forresten suveren når det gjelder å holde seg oppdatert og finne info om TV-serier Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 til du som tror du sharer 3,8 terra. du sharer 0,38 terra. sorry mac.. hadde du hatt 20 200GBharddisker så kunne du snakket om 3,8 terra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå