xD^^ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei, jeg driver med en liten film nå, og trenger blant annet en skummel sang, kanskje med noen hyl, litt knirking og torden. En litt sånn, skummel sang. :-) Pluss, at jeg trenger noen musikkeffekter, som "svoosj", og "bang", sånne effekter. Håper dere skjønner hva jeg mener. Hvis du skjønner hva jeg mener, kan du gi meg navnet på sangen/url til effektene? Kjempeglad for alle forslag. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 På http://www.findsounds.com/ finner du mange lyd effekter. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 På http://www.partnersinrhyme.com finner du mange av lydene du beskriver. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Skumle sanger? Wongraven - Fjelltronen (album) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Tusen takk for alle forslag. Supert. <3 Agressive Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Du har jo forsåvidt Armand Van Helden - Alienz Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Syns The Birthday Massacre - Black og Marilyn Manson - Resident Evil Main Theme er ganske skumle sanger. Ellers kan du jo prøve Hypocrisy - The Gathering eller Tool - Faaip De Oiad. Det er kanskje ikke sanger eller enkeltlyder, men de skaper litt creepy stemning. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Fantomas - Delirium Cordia. Skumlere låt/album finner du ikke Lenke til kommentar
Bachelorette Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 The Birthday Massacre - The night loop Bullet for my valentine - intro In flames - your bedtime story is scaring everyone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå