Gå til innhold

Hvordan er Condemned : Criminal Origins ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kurt P, uten at jeg gir deg noen detaljer, overlater jeg denne linken til deg, som du selv skal få utforske. Den linken vil vise deg til en fil som du kan laste ned og prøve. Den filen skal gi deg et ganske så godt inntrykk av hvilken type spill Condemned er, og etter du er ferdig med denne filen, kan jeg nesten garantere deg at du vil sikle etter fullversjonen av spillet (ikke bare fordi "filen" er bra, men også fordi den slutter på en måte à la 24-serien avslutter sine episoder, på en måte som får deg til å føle at du MÅ følge med på neste episode). ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg en liten beskrivelse av spillet og deres egne meninger..

6053178[/snapback]

Har bare spilt demoen på 360, og det var nok for meg- men jeg mener dette på en positiv måte! :) Ble for slitsomt å spille på storskjerm med surround-lyd, rett og slett fordi det var så himmla intenst. Så hvis du liker horror-spill er det løp og kjøp.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Eg har spilt igjennom dette på 360, og det er utrolig intenst. Nervene dine får det sjeldent godt under dette spillet. :wee: Lyden er noe av det beste eg har hørt i ett spill. Og grafikken er meget meget stemningsfull. Last ned demoen og test dette, for all del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...