Yaricks Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei. Jeg hater windows så iiiiinderlig! Satt å spillte BF2 samtidig som jeg hadde på skype. Noe jeg fant ut ikke var så alt for smart, så jeg Alt-Tab a meg til desktop for så å trykke CTRL-ALT-DElete for å avslutte BF2.exe i prosesser. Hjalp det? NEI! Pcen frøys seg, og når jeg komtilbake 15min senere var den HELT lik! Prøvde å restarte pcen. Starter å boote windows, men fryser etter kort tid. Prøver å starte i safe mode. Ikke [*********] om det funker!! :sint: Får blåskjerm og meldingen A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer. UNMOUNTABALE_BOOT_VOLUME If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed software. (OSV OSV..) Technical informaion *** STOP: 0x0000000ED (0x8633B368, 0xC0000185, 0x00000000, 0x00000000) HJEEELP! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Forsøk om det går an å komme inn i sikkermodus (F8 under oppstart). Du kan kjøre diagnoseverktøy for harddisk og minne fra Ultimate Boot CD. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå