Matsemann Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hei! Skal ha meg ny telefon, da min Siemens C60 begynner å bli litt... ja. Vel, den skal maks koste 1500kr (litt ekstra går hvis bra pris, men ikke mye). 1500kr er telefon + 12mndr abonnemang. Derfor passer Sony Ericsson W550i så bra, da den koster 1kr + abo som er 1429kr på et år. Er det noe bedre? w550i er veldig aktuell ettersom den har bra med minne (at man ikke kan bruke minnekort er IKKE noe minus) og har mp3. Kamera er ikke så veldig viktig hvor bra er. En ting til: Det står Forbrukerombudet har pålagt mobilbransjen å opplyse om faste kostnader. Prisen som er merket med blå stjerne er prisen på telefon pluss 12 måneder abonnementsavgift. og prisen er 1429.00*.Men når jeg velger abonnemanget (tele 2 mobil pluss) slik at jeg får mobilen til en krone kommer dette: Tildel meg nytt mobilnummer (Faste kostnader: 1628.00) Jeg vil flytte mitt mobilnummer til Tele2. (Faste kostnader: 1628.00) Jeg har et mobilnummer hos Tele2 og vil videreføre. (Faste kostnader: 1429.00) Det er 199kroner mer, men det er vel bare etableringsgebyr, eller er de 1600kr ekstra? EDIT: Har ikke tele2 fra før av. Takk for hjelpen. Endret 6. mai 2006 av matsemann1 Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Årsaken til prisforskjellen er kostnader for å flytte deg over til Tele2. Det må du bare regne med. Trykk på flytte mitt mobilnr til Tele2. Det er ikke 1628 ekstra. Det er nok totalen inkl de 199 kr. Har forresten W550 selv, er veldig fornøyd, men jeg fant ut at jeg ikke bruker mp3 spiller delen så kunne spart meg litt penger der. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Ai! Så faktisk ikke den flytte mobilnummer, det var jo smart, og uten ekstra kostnad i forhold til nytt nummer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Da var den bestilt Prøvde den, og virket utrolig bra Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gratulerer med ny mobil da Jeg er veldig fornøyd med den, eneste jeg har å utsette er at jeg må "svinge" opp skjermen for å komme til tastene. Litt irriterende, men blir veldig fort vant til det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Takk for det Gleder meg til den kommer Da skal musikk inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå