lurerpaa Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Stabil på ca.270kbps 6053644[/snapback] Fin fart det... Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Tja, no har jeg isoen og starter den med deamon tools... Kan instalere MediaSource, men ikke SB Audigy 2 ZS programmene. Det kommer en meldig om at den ikke finner et Audigy 2 ZS kort. I enhetsbehandling er kortet. Har lyd og alt. Hva skjer? EDIT: Post 200 Endret 7. mai 2006 av Håkki Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg har nok et platinum kort, men kjenner ikke til om programmene eller driveren skulle foreligge i ulike versjoner for non-platinum, platinum og platinum pro. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 ooh.. Den plata skulle jeg og gjerne hatt. Kjører en Audigy 4 softmodd nå pga plata mi er sprukket :/ Har Platinum Pro. Jeg vil forøvrig huske at man måtte velge hvilket kort man hadde under installasjonen, så man skulle tro at plata har drivere/programmer til alle tre varianter. Hadde jeg kunnet få være med på den torrenten hadde jeg blitt meget takknemlig Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Folk er utrolig late når dem ser etter sw, sikkert 10 gangen man svarer på liknende spørsmål, denne gang tar jeg med link til hvor man laster ned driver som fungerer(så slipper man alle som påstår det ikke finnes) - altså er ikke noen update, er for sb audigy/audigy 2 og audigy 4. http://uk.europe.creative.com/support/down...ype=1&x=25&y=10 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Vet ikke om jeg har sakt det tydelig, men jeg har driveren, ville bare gjerne ha de andre prog. som var med. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hva skal jeg gjøre? Her er meldingen som kommer: Men jeg har jo kortet: Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Hakki - beklager om jeg har oversett at du faktisk hadde driver osv.. men til saken, foreslår du tester kortet i annen pc, se om du får samme problem. Kan det være konflikt med at du har *for* ny driver(mangler funksjonaliteter som kreves for sw osv), eller at den ikke gjennkjennes grunnet samme årsak? Jeg vet sb audigy 1 og 2 hadde tidligere flere udokumenterte og uoffisielle hw feil der kort ville bare slutte fungere(husker ikke hva 'vi' kalte det den gang - men såvidt jeg vet var det aldri bekreftet av creative), der poenget var at støy på pci buss(elektriske spikes o.l) fikk lydkortets onboard fw til slette seg/bli korrupt, og da ville kortet fortsatt bli funnet av maskinen, men windows ville installere en driver til et annet kort tilhørende creative - som da ikke fungerte i det hele tatt, og creative sine egne drivere kom med nettopp den feilmeldingen. Om dette er problemet vet jeg ikke, men test sjekk hvem som har produsert wdm driveren - creative eller ms? og test i annen maskin. Jeg fikk returnere 2 audigy 1 kort(eller var det audigy 2 mon tro), på RMA, fikk nytt kort hver gang uten spm. Lykke til i feilsøkingen. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg ville også prøvd et annet PCI-spor. Har hatt trøbbel med dette selv, og det vet jeg mange andre har og. Nå står mitt i slot#2 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 No har jeg ikke muligheten får å sette den inn i en annen maskin for øyeblikket og jeg har brukt alle pci portene mine (kun 2stk.). Men skal prøve å bytte om på kortene når jeg får tid. Sikkert no i helgen. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå