lise_trenger_hjelp Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hei, jeg har nettopp kjøpt meg pc med Radeon 1900 XT, men sendte tilbake hele pcen pga feil. Jeg ville også bytte ut skjermkortet med Radeon 1900 XTX, men hvor sjekker man at nettbutikken faktisk har gjort deT? jeg har gått inn på "enhetsbehandling", eller Device Manager som det heter i min engelske windows, men der står det kun Radeon 1900 series....hvordan vet jeg at det er XTX som er i maskinen min? mvh Lise Endret 6. mai 2006 av lise_trenger_hjelp Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Høyreklikk på skrivebordet og du finner det ut Lenke til kommentar
lise_trenger_hjelp Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 nei, det står kun 1900 Series...og jeg fikk aldri med no installasjonscd, så jeg vet faktisk ikke hva slags kort som står i... Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 last ned sis software sandra lite Google Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Kanskje Everest kan finne det for deg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 eller så kan du åpne å sjekke Lenke til kommentar
lise_trenger_hjelp Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Er det mulig, til og med i SANDRA stod det radeon 1900 series. Jeg har sånn åpent plexi tower som gjør at jeg kan se rett inn på det, og det står ikke om det er XT eller XTX version jeg har...så er det ingen glupe hoder der ute som vet hvordan man kan sjekke det? lise Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) www.lavalys.com last ned everest home edition. forteller alt hva lise har i pcen gjøre det enklere det er gratis fra innehaver. http://dw.com.com/redir?pid=10505799&merid...4-10505799.html gå på skjerm gpu kodenavn xt har 625mhz 1450mhz ram xtx har 650mhz 1550mhz ram lite forskjeller, ellers er resten det samme. xtx er nøyaktig det samme som xt ser det ut som, bare med ferdig OC. evt annet minne i, de prosessorene som kommer best ut i test går til xtx, tåler evt, mer volt og oc. Endret 6. mai 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
lise_trenger_hjelp Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 takk for hjelpen, det viste 1900 XT aah, dumme nettbutikk...hater ventetiden å sende HW deler frem og tilbake. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 takk for hjelpen, det viste 1900 XT aah, dumme nettbutikk...hater ventetiden å sende HW deler frem og tilbake. 6053305[/snapback] det er liten vits å betale mer for dette. dette kan du gjøre selv ved å laste ned coolbits. ati tools, annet. å teste først så se om det vill gi mer, om du behøver det er noe annet. så sparer du 700-1000kr. Sørg for et mastercard hvis du skal ha 2 kort. så du kan bruke crossfire funksjonen, det fungerer med Crossfire, Sli er for nvidia kort. xtx og xt går vel synkront i crossfire, regner jeg med, da det er omtrent identiske kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå