Gå til innhold

hvor sjekker man hva slags skjermort man har?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt meg pc med Radeon 1900 XT, men sendte tilbake hele pcen pga feil. Jeg ville også bytte ut skjermkortet med Radeon 1900 XTX, men hvor sjekker man at nettbutikken faktisk har gjort deT?

jeg har gått inn på "enhetsbehandling", eller Device Manager som det heter i min engelske windows, men der står det kun Radeon 1900 series....hvordan vet jeg at det er XTX som er i maskinen min?

mvh Lise :hmm:

Endret av lise_trenger_hjelp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.lavalys.com

last ned

everest home edition.

forteller alt hva lise har i pcen

gjøre det enklere

det er gratis fra innehaver.

http://dw.com.com/redir?pid=10505799&merid...4-10505799.html

gå på skjerm

gpu kodenavn

xt har 625mhz 1450mhz ram

xtx har 650mhz 1550mhz ram

lite forskjeller, ellers er resten det samme. xtx er nøyaktig det samme som xt ser det ut som, bare med ferdig OC. evt annet minne i, de prosessorene som kommer best ut i test går til xtx, tåler evt, mer volt og oc.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
takk for hjelpen, det viste 1900 XT :(  aah, dumme nettbutikk...hater ventetiden å sende HW deler frem og tilbake.

6053305[/snapback]

det er liten vits å betale mer for dette.

dette kan du gjøre selv ved å laste ned coolbits. ati tools, annet. å teste først så se om det vill gi mer, om du behøver det er noe annet. så sparer du 700-1000kr. Sørg for et mastercard hvis du skal ha 2 kort. så du kan bruke crossfire funksjonen, det fungerer med Crossfire, Sli er for nvidia kort.

xtx og xt går vel synkront i crossfire, regner jeg med, da det er omtrent identiske kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...