Gå til innhold

Websider med GOD design postes her!

Anbefalte innlegg

Hva med denna ?  , fikk god intrykk av fargebruk og måten sida er laget på :)

8707898[/snapback]

Øynene mine begynte å blø.

/blø

8725837[/snapback]

synes ikke det jeg, synes at det er ganske bra designa side til å være så stor/avansert. det er ikke lett å lage slikt design på noen minnutter, for meg ser det umulig ut hverfall. positivesider er for eksempel:

+bra/liten header

+oversiktig menu/navigering

+man kan skifte skriftstørrelse og farge

+samme fargeprofil enten (blå ,orange,eller grønn)

+/- God bildedesign i flere nivåer ( det kan være litt negativt for de som har treg internett, men det er få av dem nå i 2007)

- Det er litt negativt med at "alt" ligger på en side / fil, kanskje de burde ha flere interne sider slik at det ikke blir irritabel for øya,når man skal lete etter noe spesijelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det var noe av det beste jeg har sett, men heller ikke pa langt naer det vaerste.

La meg bare minne pa at dette ikke er en trad for a fa webdesign vurdert. Det far vi en egen kategori til snart. Sjekk sig, og stem ja. ;)

Lenke til kommentar
Tenkte vi kunne lage en liste over sider dere synes er fine!

Post helst link og en liten kommentar/beskrivelse om siden hvis nødvendig :)

-------------

Eksempler her ,her, eller her

Målet med tråden er evt. å gi tips om nye designings metoder, samtidig få kritikk om de forskjellige sidene ;)

nB! Tråden er ikke reklame kanal!

Prøv å unngå å legge ut ditt eget design. Reklame for nettsider gjøres i signaturen

6052837[/snapback]

er dette virkelig et bra design? http://vegar.net/?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

uhm.gif

Endret av doloop
Lenke til kommentar
Trenger vi diskutere alle designene som postes her?

Uansett, om et design er 2001 eller 2002 sier meg ingenting. Er det dermed automatisk stygt?

8849630[/snapback]

Å gå rundt med Jo-jo er ikke lengre så tøff, men det var det på slutten av 90'tallet.. Verden er mote.. ting, klær, utrykk og... webdesign. Enten følger du moten eller så burde du gjøre noe j**** unikt :)

Endret av MrNeeon
Lenke til kommentar
Trenger vi diskutere alle designene som postes her?

Uansett, om et design er 2001 eller 2002 sier meg ingenting. Er det dermed automatisk stygt?

8849630[/snapback]

Å gå rundt med Jo-jo er ikke lengre så tøff, men det var det på slutten av 90'tallet.. Verden er mote.. ting, klær, utrykk og... webdesign. Enten følger du moten eller så burde du gjøre noe j**** unikt :)

8849698[/snapback]

Som MrNeeon sier her, web handler mye om mote. "Pixeldesign" med 10px arial eller verdana er helt klart stereotypen på en side designet i 2001 eller 2002.

Selvfølgelig må man ikke følge moten, men skal være ekstremt god dersom man klarer å utvikle en nettside som er tidløs og allikevel stilig.

Vegar.net er så jævlig 2001.

8847355[/snapback]

Noe riktig har han da tydeligvis gjort, all den tid sida hans i det hele tatt dukker opp i diskusjoner som denne 6 år etter at den ble laget.

8849720[/snapback]

Det handler litt mer om folks forskjellige smak - og designkunnskaper.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...