tsunammi2k Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Her ser jeg mange tråder om Creative Zen Vision M:, men hvorfor diskuteres ikke Creative Zen Vision? Etter min mening er den både nyttig og kul og bare 500-1000 koster den mer enn Vision M:.. Er det noe jeg burde vite om denne om jeg skal kjøpe denne? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg har selv gått og tenkt litt på en bærbar videoavspiller. Vision er jo en del dyrere enn Vision:M, men den er ikke så veldig mye større i seg selv, selv om skjermen selvsagt er klart større. Vision:M frister litt mer for meg fordi den er mye billigere, en liten smule mindre, og dessuten har skjermen fått enormt mye skryt. Jeg har ikke hørt noe om Visions skjerm. Endret 7. mai 2006 av Pricks Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Vel, på komplett koster Vision:M 3000,- og Vision 3500,-.. Noe mye dyrere er det ikke.. Men det er akkurat det, Vision:M har fått grenseløst med skryt, hvorfor ikke Vision? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vision er mer en ren videospiller, og det er ikke så stort marked for det enda? Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Nei men jeg har tenkt å kjøpe w810 uansett.. Da har jeg en liten mp3-spiller der til små formål, så vil jeg gjerne ha en mp3-spiller som også spiller film, og da er det vel naturlig at jeg vurderer den som har størst skjerm Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg anbefaler Vision på det sterkeste om du ikke bryr deg om størrelsen, super duper skjerm. Spilleren er helt topp! Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Takk ska du ha! Endelig får jeg høre noe positivt! Eller høre noe i det hele tatt om spilleren. Andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå