ovinn Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 JoachimR vil ikke poste i denne tråden, og langt mindre lese i den.Men jeg fikk tips om at egg og reker sammen lager en noe "fis-aktig" duft. 6053122[/snapback] Hmm.. det må jeg prøve. Skal vi legge avføringsmøringsdebatten på hylla? Føler ikke vi blir enige... Flere fisekombinasjoner? Forøvrig så liker jeg bedre ordet "promp", det blir mye ærligere. 6053140[/snapback] Fise=Luft som siger ut, lager ikke ordentlig lyd Prompe=Lager skikkelig lyd Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Det er fis som lukter ordentlig godt. Promp lager omtrent bare lyd, uten å etterlate seg en fin god duft. Endret 6. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det lukter litt av denne tråden ja. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "Jeg" syns ikke alltid fis "lukter" godt. Noen "ganger" syns jeg faktisk at det er "uforskammet" å fise i andres "nærvær". Er jeg "rar" av den "grunn"? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det er fis som lukter ordentlig godt. Promp lager omtrent bare lyd, uten å etterlateseg en fin god duft. 6053158[/snapback] Ah, da fikk jeg det forklart. Promp er altså kulest alene, mens fis er best in public. bfisk: Nei, du er rar fordi du bruker gåseøyne i tide og utide. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fise=Luft som siger ut, lager ikke ordentlig lydPrompe=Lager skikkelig lyd 6053152[/snapback] Vil det si at Fise = silent and deadly, mens prompe = rambo versjonen? lager bare lyd med andre ord. ^^ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "Jeg" syns ikke alltid fis "lukter" godt. Noen "ganger" syns jeg faktisk at det er "uforskammet" å fise i andres "nærvær". Er jeg "rar" av den "grunn"? 6053254[/snapback] Du er normal, resten er, vel ... mindre normale Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Fise=Luft som siger ut, lager ikke ordentlig lydPrompe=Lager skikkelig lyd 6053152[/snapback] Vil det si at Fise = silent and deadly, mens prompe = rambo versjonen? lager bare lyd med andre ord. ^^ 6053300[/snapback] Exactomundo. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 En myte; en fjert/fis/promp som lager lite/ingen lyd lukter dritt. en fjert/fis/promp som lager lyd lukter som regel lite ? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 "Jeg" syns ikke alltid fis "lukter" godt. Noen "ganger" syns jeg faktisk at det er "uforskammet" å fise i andres "nærvær". Er jeg "rar" av den "grunn"? 6053254[/snapback] Du er normal, resten er, vel ... mindre normale 6053311[/snapback] Det blir sett på som unormalt å fise i andres nærvær, men de aller færreste fiser holder seg lenge inne om du forsøker å undertrykke dem. De kommer ut allikevel, enten kontrollert, eller i så små porsjoner at du ikke kjenner det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så ille at jeg måtte gå vekk fra dataen, dette var en skikkelig dagen derpå snikende drage fis..... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Så ille at jeg måtte gå vekk fra dataen, dette var en skikkelig dagen derpå snikende drage fis..... 6053341[/snapback] DET er hva jeg kaller en god beskrivelse av en fis! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 bfisk: Nei, du er rar fordi du bruker gåseøyne i tide og utide. 6053269[/snapback] Ref første innlegg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Har ikke popit et forum? 6053388[/snapback] jo, men vi er banned lissom. åsså er et bedre og være her! LOL! Endret 6. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 OK da... Isåfall er en proteinshake på tom mage blandet med litt vitaminpiller og et egg en fantastisk combo. Jeg måtte legge meg i stua etter at den slapp ut på soverommet. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 bfisk: Nei, du er rar fordi du bruker gåseøyne i tide og utide. 6053269[/snapback] Ref første innlegg 6053383[/snapback] okey, tok han! Mm, heavy shit, Hyrlen! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Uansett hva jeg eter saa lukter fisene mine helt forjaevlig Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Blir du ikke sår i baken da Bundy? Må jo klø fælt etterpå? Forresten, noen her som har klart å lage svære stikkflammer fra rompa? Med lighter og promp så klart.. 6053098[/snapback] Ja noen har nu det, og de mest uheldige har fått brannsår i tarmen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hva i all verden denne tråden har med et ord som kvalitet aner jeg ikke. Dette er faktisk som å høre på eldstegutten min sine samtaler med de andre ungene i barnehagen der de synger "bæ bæ lille lam, gikk på restaurant. Ville ikke spise, bare sitte og fise...." Denne går bak lås og slå. Det betyr at emnet (topic) for OT-baren ikke er bestemt, men avgjøres av brukernes interesser. Men det betyr ikke at det er fritt fram for alle slags innlegg. Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre. Da vil det være emner som ikke passerer nåløyet her som på resten av forumene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423151 Vakt settes ut, han er nylig pensjonert og har fritid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg