Gå til innhold

hva er den "værste" fisen du har lagd?

Anbefalte innlegg

JoachimR vil ikke poste i denne tråden, og langt mindre lese i den.

Men jeg fikk tips om at egg og reker sammen lager en noe "fis-aktig" duft.

6053122[/snapback]

Hmm.. det må jeg prøve. Skal vi legge avføringsmøringsdebatten på hylla? Føler ikke vi blir enige... Flere fisekombinasjoner?

Forøvrig så liker jeg bedre ordet "promp", det blir mye ærligere.

6053140[/snapback]

Fise=Luft som siger ut, lager ikke ordentlig lyd

Prompe=Lager skikkelig lyd :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er fis som lukter ordentlig godt. Promp lager omtrent bare lyd, uten å etterlate

seg en fin god duft.

6053158[/snapback]

Ah, da fikk jeg det forklart. Promp er altså kulest alene, mens fis er best in public.

bfisk: Nei, du er rar fordi du bruker gåseøyne i tide og utide.

Lenke til kommentar
"Jeg" syns ikke alltid fis "lukter" godt. Noen "ganger" syns jeg faktisk at det er "uforskammet" å fise i andres "nærvær". Er jeg "rar" av den "grunn"?

6053254[/snapback]

Du er normal, resten er, vel ... mindre normale ;)

Lenke til kommentar
"Jeg" syns ikke alltid fis "lukter" godt. Noen "ganger" syns jeg faktisk at det er "uforskammet" å fise i andres "nærvær". Er jeg "rar" av den "grunn"?

6053254[/snapback]

Du er normal, resten er, vel ... mindre normale ;)

6053311[/snapback]

Det blir sett på som unormalt å fise i andres nærvær, men de aller færreste fiser holder seg lenge inne om du forsøker å undertrykke dem. De kommer ut allikevel, enten kontrollert, eller i så små porsjoner at du ikke kjenner det.

Lenke til kommentar
Blir du ikke sår i baken da Bundy? Må jo klø fælt etterpå?  :ermm: Forresten, noen her som har klart å lage svære stikkflammer fra rompa? Med lighter og promp så klart..

6053098[/snapback]

Ja noen har nu det, og de mest uheldige har fått brannsår i tarmen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva i all verden denne tråden har med et ord som kvalitet aner jeg ikke.

Dette er faktisk som å høre på eldstegutten min sine samtaler med de andre ungene i barnehagen der de synger "bæ bæ lille lam, gikk på restaurant. Ville ikke spise, bare sitte og fise...." :whistle:

Denne går bak lås og slå.

Det betyr at emnet (topic) for OT-baren ikke er bestemt, men avgjøres av brukernes interesser. Men det betyr ikke at det er fritt fram for alle slags innlegg. Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre. Da vil det være emner som ikke passerer nåløyet her som på resten av forumene.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=423151

Vakt settes ut, han er nylig pensjonert og har fritid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...