Gå til innhold

hva er den "værste" fisen du har lagd?

Anbefalte innlegg

Har hendt meg flere ganger i senere tid at jeg har vært i butikken og skulle slippe ut litt gass, så kom hele massan.

6052940[/snapback]

:yes: velkjent problem, som tidligere nevnt har jeg erfart det... Da får man litt sånn: "Ja, hva gjør jeg nå?"-følelse..

6052955[/snapback]

Jeg bare går hjem og skifter. Kanskje en liten dusj også. :D

Må forresten si at dette er en meget nyttig tråd.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol, hater når du sitter under Eksamen eller prøve og alt er HELT stille,, plutselig kommer det en Salut fra den bakre del :p

6053003[/snapback]

DET er jævlig! Heldigvis klarer jeg vanligvis å få folk til å le MED meg når det skjer.

Bundy: :p

Lenke til kommentar
Bundy:  :p

6053018[/snapback]

Hva? Det Bundy sier er jo så sant.

6053026[/snapback]

Det er jeg ikke enig i... Hvis jeg tolket det riktig, at Bundy liker at man får smørt dritten mellom rompeballene på veien hjem?!

Antakelig går det litt fortere, det skal jeg innrømme... Og dette er en tråd som er nyttig og interessant, absolutt ikke dum.

Lenke til kommentar
Du kan da ikke være uenig i noe sånt, smeboe? Smørt bæsj mellom rompeballene er jo kos.

6053101[/snapback]

Da går jeg som om jeg hadde tisset på meg, for å UNNGÅ denne smøringen. Hva skjedde med fuktighetskrem som smøring?

Lenke til kommentar
JoachimR vil ikke poste i denne tråden, og langt mindre lese i den.

Men jeg fikk tips om at egg og reker sammen lager en noe "fis-aktig" duft.

6053122[/snapback]

Hmm.. det må jeg prøve. Skal vi legge avføringsmøringsdebatten på hylla? Føler ikke vi blir enige... Flere fisekombinasjoner?

Forøvrig så liker jeg bedre ordet "promp", det blir mye ærligere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...