Morten K Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her er bra stereohøyttalere. Stereo=2 høyttalere eller 2 høyttalere med sub. Her er et surrondsett. Surround=5 høyttalere (eller flere) + sub. De stereohøyttalerne gir deg helt klart best lydkvalitet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Her er bra stereohøyttalere. Stereo=2 høyttalere eller 2 høyttalere med sub.Her er et surrondsett. Surround=5 høyttalere (eller flere) + sub. De stereohøyttalerne gir deg helt klart best lydkvalitet. 6071571[/snapback] kjenner men stor forskjell når lyden kommer fra flere steder sånn som på surrondsett'et ? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Her er bra stereohøyttalere. Stereo=2 høyttalere eller 2 høyttalere med sub.Her er et surrondsett. Surround=5 høyttalere (eller flere) + sub. De stereohøyttalerne gir deg helt klart best lydkvalitet. 6071571[/snapback] kjenner men stor forskjell når lyden kommer fra flere steder sånn som på surrondsett'et ? 6072364[/snapback] Har du aldri hørt på et surroundanlegg før? Det er morro når du spiller eller ser film. Hvis du derimot skal bruke høyttalerne mest til musikk er stereo å foretrekke. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Her er bra stereohøyttalere. Stereo=2 høyttalere eller 2 høyttalere med sub.Her er et surrondsett. Surround=5 høyttalere (eller flere) + sub. De stereohøyttalerne gir deg helt klart best lydkvalitet. 6071571[/snapback] kjenner men stor forskjell når lyden kommer fra flere steder sånn som på surrondsett'et ? 6072364[/snapback] Har du aldri hørt på et surroundanlegg før? Det er morro når du spiller eller ser film. Hvis du derimot skal bruke høyttalerne mest til musikk er stereo å foretrekke. 6072574[/snapback] da går jeg for surrondsett'et.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Er det stor forskjell på disse to skjermene ? Er den fra dell verdt prisen ? Samsung Dell Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Er det stor forskjell på disse to skjermene ? Er den fra dell verdt prisen ? Samsung Dell 6072673[/snapback] Skulle jeg kjøpt ny skjerm i dag,så hadde jeg valgt Dell. Største forskjellen på de to skjermene er vel først og fremst oppløsningen. Fra testen av Dell-skjermen: "Det eneste negative man kan si om denne skjermen i spill er at oppløsningen ikke støttes av så mange spill enda. De som gjør det er en drøm å spille." Edit: Har du forresten hastverk med å kjøpe pc? Hvis ikke,kanskje du skulle vente på Intel Conroe. Endret 10. mai 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) shg.no 3.8/6 (34 erfaringer) > 7 dager 3064,- levering under 7 dager 6053071[/snapback] Det pleier å stå 1 til 3 dager, eller 7 dager, selv om produktet kanskje ikke ventes før om 3mnd. Det er en slags standard hos nettbutikkene. *edit* Jeg hadde i hvertfall ikke giddet å bestemme meg for AMD (AM2) eller Intel (Conroe)før jeg har sett hvordan de plattformene yter i den virkelige verden, og for min del blir det sikkert ikke før utpå høsten. Kanskje conroe virkelig er så rå som ryktene vil ha det til ? Endret 10. mai 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Er det stor forskjell på disse to skjermene ? Er den fra dell verdt prisen ? Samsung Dell 6072673[/snapback] Skulle jeg kjøpt ny skjerm i dag,så hadde jeg valgt Dell. Største forskjellen på de to skjermene er vel først og fremst oppløsningen. Fra testen av Dell-skjermen: "Det eneste negative man kan si om denne skjermen i spill er at oppløsningen ikke støttes av så mange spill enda. De som gjør det er en drøm å spille." Edit: Har du forresten hastverk med å kjøpe pc? Hvis ikke,kanskje du skulle vente på Intel Conroe. 6074016[/snapback] jeg har ikke hastverk med og kjøpe pc.. Men vil gjerne ha den noen mnd. før jul 2006 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Noen som har noen gode anbefalninger av musmatte?? Som glir godt med razer copperhead. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen som har noen gode anbefalninger av musmatte?? Som glir godt med razer copperhead. 6075286[/snapback] hvis du vil ha noe som glir godt vil jeg anbefale icemat 2nd edition, gir spessielt god gli med skatez som følger med Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 er det nødvendig med flere vifter ? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 hei.. lager litt liv her igjen.. Nå har AM2 kommen og jeg har et nytt oppsett som jeg håper dere vil ta en titt på: LINK. Jeg har skjerm og mus fra før.. mitt bedsjett ligger nå på ca 12000 inkl alt jeg trenger.. mvh anki Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 hei.. lager litt liv her igjen.. Nå har AM2 kommen og jeg har et nytt oppsett som jeg håper dere vil ta en titt på:LINK. Jeg har skjerm og mus fra før.. mitt bedsjett ligger nå på ca 12000 inkl alt jeg trenger.. mvh anki 6162267[/snapback] Ser bra ut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 trenger jeg noen flere vifter ? Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Nei det skal vel følge med det du trenge i første omgang trur eg.. Eg bestilte vertfall ikkje med ekstra vifter til min PC Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) er det med 2 x 120mm vifter i kabinettet når man kjøper hos netshop`? Endret 23. mai 2006 av anki91 Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 er det med 2 x 120mm vifter i kabinettet når man kjøper hos netshop`? 6162484[/snapback] Er ikkje sikker men ville no tru det (Men ganske dårlige vifter då om det er noken..) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 er detta hovedkortet bedre? er det vært prisen ? Hovedkort Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 er detta hovedkortet bedre? er det vært prisen ? Hovedkort 6162516[/snapback] noen som kan hjelpe meg med dette ?? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har nå bestilt det. Jeg turte rett og slett ikke å gå for MSI... Om det er mulig med tanke på budsjett, så vil jeg si at det er et bedre valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå