disconisse Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei Detter er sikkert et dumt spørsmål, men er det mulig å koble en pc-strømforsyning med 24 pinner til et hovedkort med 20 pinner?? Nettop fått sf tilbake fra nettbutikken og den passer ikke på hovedkortet. Mvh Disconisse Lenke til kommentar
disconisse Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hmmm.... Kansje d barer meg som er klossete men jeg vil bare ikke ødelegge noe.... R det slik at de fire siste pinnene påhøyre side ikke skal inn i kontakten?? Kontakten på strømforsyning er jo større enn den på hovedkportet Takk for rask svar forresten.... Disco, disco babyy Lenke til kommentar
_Tetra_ Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 du må ha en overgang. finnes på de fleste nettbutikker Lenke til kommentar
disconisse Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Ok, problemet er litt større..... https://prisguiden.no/product.php?p...076&view=images IDE- kontakten for harddisk sitter såpass tett sammen med SF kontakten at den kommer i veien og jeg får ikke satt den ordentlig i........ What to do, what to do..... Må jeg en ten bytte hoved kort eller SF??? Kan vel ikke begynne å klippe de fire siste pinnene på SF kontakten...hehehehheh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei! Det sikreste og beste er nok å kjøpe en overgang. Det er ikke sikkert at du klipper av riktige pinner en gang. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
disconisse Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 hei å h Jada...Kjøper en overgang til manda'n....... Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå