Gå til innhold

Kjøpe FSCaller; Hvor? Eller; et annet tilsv. prog?

Anbefalte innlegg

Heisann!

FSCaller er, til opplysning, et program som gjør at du kan få opp en FullSkjerms -bilde av de som ringer deg..

Installerte FSCaller for en stund siden og syntes programmet var veldig så bra! :) Men, det var jo en prøvetid på en måned, eller noe, og nå har jo den måneden gått forlengst. Prøvde noen piratversjoner etterpå, men de ville ikke fungere (kanskje pga av noe mobiltelefonregister? Ikke vet jeg, ..jeg kan ikke slikt), men, jeg vil nå ha programmet, og da vil jeg nå kjøpe det! Og det er det jeg prøver på nå..

Problemet ligger i at eneste stedet jeg har funnet hvor jeg kan kjøpe det, så har jeg bare ett land jeg kan velge, og det er United Stated..

Noen som vet om et annet sted jeg kan kjøpe reg kode og diverse?

Hvis det hjelper, så har jeg PayPal..

Kanskje det er et annet program dere heller vil foreslå før jeg går til innkjøp (hvis jeg får det til da)?

Takker! :)

-Bone

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker.. på jobben her går det i IE, men hjemme har jeg Firefox.. Det var denne siden jeg fant selv, som jeg ikke fikk til på, for da vistes ikke "Norway", kun "United States", men der ser ut som om det fungerer nå (i IE på jobben)..

Takker igjen! :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde FSCaller på en Nokia 7610 for lenge siden, å da fungerte d veldig dårlig, Telefonen ringte på vanlig måte helt til d hadde gått rundt 5-7 sek å da først kom bilde opp, slik d egentlig skullle, da har jeg som regel alt svart telefonen.. Fungerer d bedre no? Noen som har annen erfaring? Kommer bilde opp med en gang folk ringe osv? Som er vel egentlig meningen med programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...