Nauz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei. Kanskje en meget dum tråd å lage, men følte sterkt for det! Tittet tilfeldig vis på Thermaltake sin hjemmeside, og oppdaget et par nye kabinetter jeg ikke har sett før.. De nye er: - Armor Jr, som fåes i 4 varianter, dette er en" midi tower" utagave av Armor big tower.. Aguila, som er nok et midi tower.. - Matrix som er et vanlig, stillrent simpelt miditowe uten masse lys og dill dall! -Matrix VX som er en litt mer styla version av Matrix kabinette! Det står at det kun veier 3,8kg!, altså en lett vekter! - Eureka. dette er et big tower, som egner seg fint som server kabinett osv.. Hva syns dere om de Nye kabinettene fra tt? Og når tror dere de vil være å få tak i i Norge? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Likte det Armor.jr jeg da 6052624[/snapback] Samme her, det så meget bra ut i mine øyne.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Armor. jr var veldig pent.. Syns armor er litt for stort, så dette er jo litt mindre.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slenger meg på at Armor Jr. var pent, syns ikke at Armor er noe for stor, men fine greier dette her^^ Og at de har et eget sett så man får sett Raptor disken litt bedre var gøy =) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) 1.for en liten stund siden kom det jo sidedør med 25 cm vifte til thermaltake armor, noen som har sett at de har solgt denne? 2.og noen som vet hvor jeg får kjøpt drevrammer/hardiskholder med vifte til armor? jeg snakker om den store versjonen alså edit:2.passer denne i thermaltha armor kabinettet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306518&view=detailed håper ikke dette er for masse of topic :S Endret 30. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) for en liten stund siden kom det jo sidedør med 25 cm vifte til thermaltake armor, noen som har sett at de har solgt denne?og noen som vet hvor jeg får kjøpt drevrammer/hardiskholder med vifte til armor? jeg snakker om den store versjonen alså edit: innleg nummer 900 6210974[/snapback] Sjekk ps data.Mener jeg så de hadde der.Litt O.T . Fikk mitt Tai-chi fra ps data der i dag.Jeg er fra meg av begeistring. Hadde aldri trodd det var så lekkert For de som er interisert har de noen demo/rest til kr 1245 som jeg kjøpte. Det må vel være røverkjøp nå det samme koster 2500 på komplett edit. Var borte nå Link til sidedør http://psdata.no/ps.asp?it=128885&mlevel=100500 Endret 30. mai 2006 av Gibblay Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 - Armor Jr, som fåes i 4 varianter, dette er en" midi tower" utagave av Armor big tower.. Der har jeg kabinettet jeg skal ha neste gang det blir ny pc Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 for en liten stund siden kom det jo sidedør med 25 cm vifte til thermaltake armor, noen som har sett at de har solgt denne?og noen som vet hvor jeg får kjøpt drevrammer/hardiskholder med vifte til armor? jeg snakker om den store versjonen alså edit: innleg nummer 900 6210974[/snapback] Sjekk ps data.Mener jeg så de hadde der.Litt O.T . Fikk mitt Tai-chi fra ps data der i dag.Jeg er fra meg av begeistring. Hadde aldri trodd det var så lekkert For de som er interisert har de noen demo/rest til kr 1245 som jeg kjøpte. Det må vel være røverkjøp nå det samme koster 2500 på komplett edit. Var borte nå Link til sidedør http://psdata.no/ps.asp?it=128885&mlevel=100500 6211092[/snapback] takker den skal snart kjøpes Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Synes Soprano og Tsunami ser bedre ut. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Nesten helt likt soprano \ tsunami, bare litt forskjell på fronten.. Har sjøl soprano, men det veier litt for mye egentlig, skulle valgt tsunami.. Men skulle jeg valgt nå, hadde det blitt armor jr. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Likte Eureka, men syntes ikke de andre var så særlig. Armor Jr. hadde vært ganske pent hadde det ikke vært for det stygge vinduet. Hadde vært penere med et rektangel som vindu i stedet for det krysset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå