Harvester Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Jeg har nå en AMD Athlon prosessor i maskinen og skal muligens oppgradere maskinen. Er det da mulig å bytte ut Athlon prosessoren med en Intel prosessor? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Ikke i samme HK nei, eneste socketen både intel og AMD brukte var vel socket 7? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Patz skrev: Ikke i samme HK nei, eneste socketen både intel og AMD brukte var vel socket 7? 6052719[/snapback] linux, apple, spill, nei? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Takk takk! da vet jeg det! Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 En annen ting som mest sansynlig også må byttes er RAM. AMD benytter seg av vanlig DDR idag, mens Intel bruker DDR2. AMD vil gå over til DDR2 nå som socet AM2 lanseres. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 17. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2006 Enn hvis jeg kjøper et nytt hovedkort, som f.eks en pakke som dette, hvis jeg nå har AMD prosessor? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) ****slettet**** Endret 17. mai 2006 av anki91 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Den pakken vil jo bytte ut både CPU'en, minnet og hovedkortet, så da er det likegyldig hva du har akkurat nå i maskinen Eneste du må passe på med den pakken er at hovedkortet har den nye typen PCI-express ekspansjonsbrønn istedet for den gamle typen AGP for skjermkort. Dersom du har AGP-skjermkort nå før oppgraderingen, og vil fortsette å bruke AGP-skjermkortet, så må du nok regne med at det ikke går. Du må da istedet belage deg på å kjøpe nytt PCI-express-skjermkort i tillegg til oppgraderingspakken. Er det socket A, AthlonXP-prosessor du har nå? Endret 17. mai 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå