Gjakmarrja Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 HAHAHA... Gale, folk burde faen få seg et spark i ræva. Utdannelse, jobb og damer i RL er best. Men hadde ikke hatt noe i mot at verden hva som Matrix, finner en USB plug under en stein som sier -"Eath Control". Også hatt en API til å kontrollere hele verden med hadde vært jævlig kjekt. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 HAHAHA... Gale, folk burde faen få seg et spark i ræva. Utdannelse, jobb og damer i RL er best. Men hadde ikke hatt noe i mot at verden hva som Matrix, finner en USB plug under en stein som sier -"Eath Control". Også hatt en API til å kontrollere hele verden med hadde vært jævlig kjekt. 6052620[/snapback] Sikker på det? Hvis du har alt du noen gang kunne ønske deg. Hva ville du gjort så? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) Hvis man bare fikk alt man ville ha rett i handa, så ville det meste blitt kjedelig.. Synes det er morsommere og jobbe for det man vil ha, fordi ha har man mer selvtilfreds følelse etter at man har fått tak/gjort det man har strevd for.. Ta utgangspunkt i Oblivion da.. En gang juksa jeg til meg Daedric Armor fordi jeg ikke trodde man fikk dette etter at man hadde stengt Oblivion gates.. Så gikk jeg rundt med dette ei stund, ble fort kjipt.. Så skaffa jeg meg Daedric Armor uten å jukse, mye bedre følelse.. Sånn er det i mange spill, og ofte i virkeligheten.. Selv om man til tider er veldig glad for at man bare får ting rett i handa Bah, litt feil svar på posten men... Hadde vel ikke noe med første innlegg, men kanskje litt med innlegget ovenfor her.. Skylder på at jeg er trøtt. Endret 6. mai 2006 av Knudre Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Mazoga is the only girl for me. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Forresten, JA jeg har spilt for mye Oblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå