Snublefot Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jobbe og være med kjæresten Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal jobbe som en helt, så håper jeg det blir en tur et eller annet sted! Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg skal til London siste uka i juli! Hvis jeg får sommerjobb, skal jeg også jobbe masse. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Får masse penger igjen på skatten samt dimmisjonsgodtgjørelse samt arbeidsledighetstrygd så jeg kommer til å ha nok av penger til å realisere min største drøm i livet; dra til Amsterdam og røyke bønne. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 skal å "fiske" i oslos buler! ellers nyte det faktum at jeg har vært gjennom det mest hektiske skoleåret noensinne. sitte i sola og slaååe av, hore her, hore på wow Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva skal du? 6052577[/snapback] Sove, drikke, grille, bade, spille volley og trene(?). Skal i førstegangstjeneste til Finnmark i august, så kan vel være lurt å trene litt om jeg har lyst til å komme inn på jegerlaget Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Danmark Må vel jobbe litt også. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal til syden i en uke, og så drar jeg til Sætre i to uker, ellers skal jeg være hjemme. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal til Palma Nova i slutten av Juli. Ellers blir det jobbing med litt hyttetilværelse innimellom. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Skal til oslo en uke Endret 9. oktober 2006 av Glasskår Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Forresten, Danielsn skal komme hit. (Han bare vet det ikke ennå) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg skal sitte på gresset i hagen min med en røyk i den ene hånda og et glass whiskey i den andre, omringet av vennene mine, og med Bob Dylan spillende i bakgrunnen. Svinekotelettene ligger å freser på grillen og kjøleskapet er fullt av pils. Aaaaah. 6056789[/snapback] Bullshit. Du skal slenge med på rølpetur til Hamburg med meg og brodern! WACKEN! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skal kose meg i militæret på kjevik og chille på verandaen utenfor vakta og plage folk som vil inn Og i turnusfri ukene skal jeg bare kose meg hjemme og feste, ja og forberede meg til studier til høsten :\ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skal til Frankrike med en venn og til Island med en haug av venner :o Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skal ha to uker ferie. En uke i juli og en i august. Den i juli går vel med til flytting og vasking. Leiligheten vår skal stå ferdig 1. juli Ellers så blir det vel kanskje en liten tur til Bergen og helt sikkert en tur til Tusenfryd. Må også se å få badet litt og spist mye is. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Skal til London første uken det er fri, så skal jeg jobbe en uke, en uke med båt/bading/grilling osv, så en uke på kos, en uke med med båt/bading/grilling osv, og så blir det litt jobbing og kanskje flytting før jeg begynner på skole igjen. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Spille WoW som alle andre? xD Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Jeg skal kanskje til Sverige Med faren min og Broren en gang i Juli. Endret 8. mai 2006 av Ljå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå